Gadverdamme, een BMW!RNacoustics schreef:
Btw, mijn set lust wel de nodige M3
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
- RNacoustics
- Contacteer:
BMWds23man schreef:Gadverdamme, een BMW!RNacoustics schreef:
Btw, mijn set lust wel de nodige M3![]()
Wat dacht je van deze jongens
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Afgelopen vrijdag was het blijkbaar nog steeds vakantie daar, deur dicht. Inmiddels zullen de aktiviteiten wel weer begonnen zijn, ben morgenmiddag in de gelegenheid er even te gaan kijken. En eindelijk eens te meten, nog even geduld aubBarry2001 schreef:Ook eigen belang Koen .. vind die arrays er spectaculair uitzien, maar heb er werkelijk nog nooit 1 (2) gehoord! ben erg benieuwd. Zodra ik meer weet hoor je het..
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wat bedoel je, luisterschema, of deelnemers? Die is nooit definitief, dat wisselt tot de laatste dag is de ervaringRNacoustics schreef:
Waneer is de definitieve programma bekend![]()
Btw, mijn set lust wel de nodige M3
Ik zag de aankondiging van deze meeting en wil graag komen kijken/luisteren. Moet ik mij van te voren aanmelden of kan ik zo "aan komen waaien"?
Sorry, de beginpost nog eens goed gelezen en zag het daar staan. Ik kom dan in principe wel.
Groeten,
René
Sorry, de beginpost nog eens goed gelezen en zag het daar staan. Ik kom dan in principe wel.
Groeten,
René
Prima! Bedankt voor je inzet in elk gevalBarry2001 schreef:Afgelopen vrijdag was het blijkbaar nog steeds vakantie daar, deur dicht. Inmiddels zullen de aktiviteiten wel weer begonnen zijn, ben morgenmiddag in de gelegenheid er even te gaan kijken. En eindelijk eens te meten, nog even geduld aub
Oei, ik lees het al, dat wordt knokken op de parkeerplaatsds23man schreef:Gadverdamme, een BMW!![]()
Kun je er niet een paar speakertjes minder in doen voor de gelegenheid Koen? Je hebt er genoeg
Maar zonder gekheid, ik hoop dat het lukt. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar het resultaat en zeker voor een array die precies tussen vloer en plafond past.
Maar zonder gekheid, ik hoop dat het lukt. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar het resultaat en zeker voor een array die precies tussen vloer en plafond past.
Ja, of maar vier van de zes modules gebruiken en het plafond naar 1.90 verlagen of zo. Ach, als het deze keer niet lukt, dan de volgende ZBA-dag wel. 
- bas focal m180
- Contacteer:
Ja focal als tweet nog steeds mensen die een tc120 (tdx)2) kunnen waarderen .RNacoustics schreef:
Wat dacht je van deze jongens
Goedemorgen Audio liefhebbers,
Ik wil even aangeven dat ook ik van de partij ben op 15 februari.
Ik kom samen met ReneN naar deze meeting.
Groeten,
Marcel
Ik wil even aangeven dat ook ik van de partij ben op 15 februari.
Ik kom samen met ReneN naar deze meeting.
Groeten,
Marcel
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Net de beheerder getroffen, en we zijn nog een keer in de ruimtes geweest: pak maar in de spullen Koen, hoogte is 2m70 en nog een beetje, zijn alle 3 even hoogKoen K schreef:Prima! Bedankt voor je inzet in elk gevalBarry2001 schreef:Afgelopen vrijdag was het blijkbaar nog steeds vakantie daar, deur dicht. Inmiddels zullen de aktiviteiten wel weer begonnen zijn, ben morgenmiddag in de gelegenheid er even te gaan kijken. En eindelijk eens te meten, nog even geduld aub![]()
Deelnemers lijst aangepast, welkom!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Kom je op de luisterdag Koen? En zoja, met een hele set?
Jazeker!
Ik neem in elk geval mijn MiniDSP en laptop mee. Mochten er geschikte versterkers aanwezig zijn, dan zou ik het wel handig vinden om die te kunnen gebruiken. Anders kan ik ze ook zelf meenemen.
Ik neem in elk geval mijn MiniDSP en laptop mee. Mochten er geschikte versterkers aanwezig zijn, dan zou ik het wel handig vinden om die te kunnen gebruiken. Anders kan ik ze ook zelf meenemen.
Onder voorbehoud dat ze af zijn, wil ik de l'orfeo 's ook wel mee nemen.
Nog even onder voorbehoud op de lijst A.u.b.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Neem je wel handschoenen mee?dre schreef:Nog even onder voorbehoud op de lijst A.u.b.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Moest je niet iets afmaken????dre schreef:Bokshandschoenen?
Met Bokshandschoenen?ds23man schreef:Moest je niet iets afmaken????dre schreef:Bokshandschoenen?
Of dwaal ik nu af?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Met bokshandschoenen kun je probleemloos solderen!dre schreef:Met Bokshandschoenen?ds23man schreef:Moest je niet iets afmaken????dre schreef:Bokshandschoenen?
Of dwaal ik nu af?
Het zal voor de kwaliteit in ieder geval niets uitmaken. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Praatgroepje met HJ?????dre schreef:Het zal voor de kwaliteit in ieder geval niets uitmaken.
- RNacoustics
- Contacteer:
Okay. Ik ben heel flexibel. Voor mij de eerste keer. Ik laat mij verrassenBarry2001 schreef:Wat bedoel je, luisterschema, of deelnemers? Die is nooit definitief, dat wisselt tot de laatste dag is de ervaringRNacoustics schreef:
Waneer is de definitieve programma bekend![]()
Btw, mijn set lust wel de nodige M3het is allemaal niet zo strak hoor, ik probeer met een luisterschema een beetje een richting te geven, maar kijkt niet zo nauw. Je moet een eind rijden zo te zien, als je bv wat later wilt zet ik je daar neer, laat maar weten. Veelbelovend, die set van jou!
Ik kan tussen 9.00 en 10.00 uur arriveren.
Word de uiteindelijke deelnemerslijst gepubliceerd?