5 Sec. valt reuze mee. Daarnet was het forum zowat lam en liepen de vertragingen op tot over 1 minuut, wat onmiddelijk klaar was toen bingbot geen toegang meer tot de server had. Nu lag dat niet énkel aan bingbot, want intussen werd ook driftig gepoogd om oneigenlijk toegang tot het forum te verkrijgen, maar zonder bingbot vormt dat niet zo'n probleem.
Dat kan altijd wel eens gebeuren. Vooral als een Duitse crawler denkt dat het verbod in robots.txt niet voor hem geldt, en ook nog beslist om op een zaterdagmiddag vanaf 14:00 een forum 100x sneller te doorzoeken dan Google doet. Waarschijnlijk heten ze ook niet zomaar "intelligence-group.com". Had je de pech om precies tijdens een piek op een link te klikken, dan kan je daar best wat van hebben gemerkt.
Dat kan altijd wel eens gebeuren. Vooral als een Duitse crawler denkt dat het verbod in robots.txt niet voor hem geldt, en ook nog beslist om op een zaterdagmiddag vanaf 14:00 een forum 100x sneller te doorzoeken dan Google doet. Waarschijnlijk heten ze ook niet zomaar "intelligence-group.com". Had je de pech om precies tijdens een piek op een link te klikken, dan kan je daar best wat van hebben gemerkt.
Dus ik heb het mij niet verbeeld, net als met de aardbevingen hier!
Nu je het zegt...ik vond ook de boel de laatste dagen vrij langzaam...10 seconden wachten om een reactie te plaatsen...dacht dat het aan mijn pc lag...
Ik zocht dit topic al....maar kon het niet vinden.
Zo, gaat weer lekker. Forum is de afgelopen uren af en toe vreselijk traag.....
Zit ik net een heel verhaal in te kloppen in het DLCP building topic en upload een plaatje, crash alles weg.
Lekker!
Overkomt me ook nogal 's .Komt dan door de draaloze verbinding met Proximus.Die houdt het soms zomaar voor gezien.Moet je opnieuw verbinden,terug naar forum,weer inloggen en verhaal overdoen.
Tegenwoordig,als het een beetje lang is,eerst copy dan verzenden.Gaat 't mis dan terugkomen en paste.
Anne
Valt bij mij erg mee,soms zo maar dan weer wat langer.Heb nog niks over hoeven doen,ben slechter gewend geweest.
Daarbij komt,in een rusthuis is wachten de regel .
Anne
Valt bij mij erg mee,soms zo maar dan weer wat langer.Heb nog niks over hoeven doen,ben slechter gewend geweest.
Daarbij komt,in een rusthuis is wachten de regel .
Anne
Wat bedoel je Anne? Het is met opzet om te voorkomen dat we in allemaal in een rusthuis belanden? Het is al langer zo, afgelopen weken. Heb de time out van mijn browser maar naar 1 minuut gezet. Het is wel opvallend dat eigenlijk alleen ZBA al jaren chronisch met dit mankement kampt.