projecten van 2012
Moderator: Beheerdersteam
projecten van 2012
Ik mis de verkiezing van de projecten voor het jaar 2012 of gaat dit niet meer door? Zou dit toch wel jammer vinden.
groet,
Aat
groet,
Aat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: projecten van 2012
gaan we in orde makenAatV schreef:Ik mis de verkiezing van de projecten voor het jaar 2012 of gaat dit niet meer door? Zou dit toch wel jammer vinden.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: projecten van 2012
Inderdaad ja! We hebben allemaal niet voor niets zo hard gewerkt aan onze projecten!
Re: projecten van 2012
Maar ook in 2014 wil ik niet missen wat er in 2013 mooier, beter, groter, kleiner, buiziger, Fetiger, mundorfiger en DIY-er was dan al die andere projecten.
groet,
Aat
groet,
Aat
