Ik ben nieuw op dit forum en zal me als eerst even netjes voorstellen.
Ik ben Stefan Bokma uit dalfsen, ik ben helemaal gek van VAG (volkswagen/audi groep) mn vriendin, fotografie en natuurlijk audio
Ik zal regelmatig het forum in de gaten houden
Dit ben ik niet mooiste foto , net even snel gemaakt

ik zal is vanaf voorafaan beginnen,
Ik begon zn beetje op mn 7e met een leuk radiotje met 2 boksjes ( joeppie
na een tijdje begon dat te vervelen dus nog wat boksen bij aan geknoopt
Na een tijdje begon de boel te stinken en was alles kapot
Toen een klein versterkertje kunnen kopen met wat boksen en dat heeft wel een tijdje leuk gespeeld
Maar toen kon ik een leuke logitech kopen met woofer
Helemaal te gek toen
Versterker in de kast en woofer lekker laten knallen
Toen miste ik de versterker met de hoge tonen dus die er tussen geknupt ( even voor alle duidelijkheid , alles zit op de pc aan gesloten
De woofer had ik na een tijdje opgeblazen
Ik op marktplaats gezocht naar gaafe speakers en ik ben uitgekomen op Sony's ( Type enz weet ik niet
Gelijk een goede ( dat dacht ik toen ) versterker opgehaald , want bij goede speakers hoord natuurlijk een goede versterker
Hier nog met de oude sub & radio/cd speler

Allemaal leuk en aardig maar toen kwam de verbouwing , alles totaal anders neergezet dus toen zag het er zo uit met nieuwe versterker en woofer
Woofer

daarna kochten mijn ouders een leuke Sony set en kreeg ik eindelijk de JBL
Leuke set maar niet krachtig , laatste geluidjes van de JBL
http://s195.photobucket.com/albums/z256 ... AWS001.flv
Helaas heb ik geen foto's van de rest maar neem van mij aan dat het hard en goed klonk
Helaas omdat het zo hard ging heb ik helaas de hele boel moetten verkopen ivm, het gezeur van mijn overbuurman..
( 3 keer langskomen op een dag dat hij zachter moet , drijgen enz enz..)
Dus alles weg!!
Maar ik kon niet stil zitten dus uiteindelijk heb een een geinig creative 5.1 setje gekocht ( dikke miskoop kraakt van alle kanten )
klonk wel leuk bij sommige nummers maar bij de meeste hoorde je tog een dikke kraak
Ik heb hem nu nog en ik denk dat de kraak eruit is
Toen miste ik de bass
Dus wat doe je , ja idd je gaat naar marktplaats en kijkt even rond, na een weekje kwam ik een leuke woofer tegen voor 20 euro
maar wel 500 watt
hierbij heb ik een leuke versterker gekocht namelijk de Akai AM-2400 , de tuner heb ik ook mag eventueel weg!
Dikke draad gekocht en aan gesloten , DREUNEN ALS EEN GEK


Zo stond het er toen bij.
Toen een leuke set Studiotech Power 180 speakers kunnen aanschaffen , leuke speakers niks mis mee alleen niet geschikt voor mijn muziek style! (Hardstyle)
Kortom TE KOOP €30,- ( even PM stuuren )


Nu ben ik een setje B&W DM110I aan het opknappen
Hierbij al wat foto's
De twee kisten

Woofertjes -- Opgenkapt - niet opgeknapt!

Speaker.

Speakerkapjes

Oud vs. Nieuw

Logotjes opgeknapt.

Even in elkaar draaien!


Klaar !


Morgen ga ik een nieuwe lik verf kopen en erop rollen.
Ik heb ook nog wat filmpjes voor de liefhebber
http://www.youtube.com/watch?v=XEWX1DmX ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=kOkk_rye ... re=channel
Met vriendelijke groet, Stefan Bokma
