project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Ik vermoed dat dat bij een meubelmakerij door een niet nader te noemen forumlid in de omgeving van Dordrecht gemaakt is...rho schreef:Hoe krijg je dat multiplex zo mooi gebogen? Of kan je die ronde hoeken ergens zo kopen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
I rest my case..........dre schreef:O,sorry.
Ja,die kun je kopen in diverse maten.
Re: project: termino
Interessant.dre schreef:O,sorry.
Ja,die kun je kopen in diverse maten.
In verschillende maten radius of ook dikte?
Het maakt je filterkastjes iig zeer netjes van vorm. Ideaal bij je speakers.
Je gaat er nog hetzelfde fineer op zetten neem ik aan.
Re: project: termino
r = 30mm? Da's scherp door de bocht. Nice!
Welke heb jij gebruikt? Je filterkastjes zijn best groot lijkt me.
Welke heb jij gebruikt? Je filterkastjes zijn best groot lijkt me.
Re: project: termino
De kastjes zijn 200mm breed.
Het ligt al zo lang in de kast dat ik mijn radius niet meer weet.....
Het ligt al zo lang in de kast dat ik mijn radius niet meer weet.....
Re: project: termino
200mm is compacter dan ik had verwacht, dat wordt nog aardig proppen... Ga je de componenten direct vastschroeven/lijmen aan de wanden van deze kastjes en hardwiren, of komen er ook nog aparte filter plankjes die je in deze kastjes gaat schroeven?
In het geval van echt ruimtegebrek kan je altijd nog je grote Mundorf condensators vervangen door simpele MKP's
Groetjes Walter
In het geval van echt ruimtegebrek kan je altijd nog je grote Mundorf condensators vervangen door simpele MKP's
Groetjes Walter
Re: project: termino
Goed plan Walter!Walt schreef:200mm is compacter dan ik had verwacht, dat wordt nog aardig proppen... Ga je de componenten direct vastschroeven/lijmen aan de wanden van deze kastjes en hardwiren, of komen er ook nog aparte filter plankjes die je in deze kastjes gaat schroeven?
In het geval van echt ruimtegebrek kan je altijd nog je grote Mundorf condensators vervangen door simpele MKP's![]()
Groetjes Walter
Ik dacht aan drie plankjes boven elkaar.
En ja het wordt zeker proppen!
Re: project: termino
Als ik jouw was zou ik wel voor losse plankjes gaan, maar deze dan op de wanden van het kastje schroeven. Op deze manier krijg je makkelijk 3 vlakken die onder 90 graden met elkaar staan. Dit betekend dat je de spoelen makkelijk op deze plankjes kan monteren en dat ze dan toch onder de goede hoeken komen te staan voor minimale beïnvloeding van elkaar.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Dat is wel erg handig als je naderhand nog wat wilt aanpassen, het zal dan wel puzzelen worden met de hoogtes van alle componenten en de oriëntatie van alle spoelen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Kun je anders ook eens het huidige filterschema hier neerzetten en eventueel de toegepaste componenten?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Mooi monteren op laderails van de Ikeadre schreef:Ik dacht meer aan in en uitschuifbare plankies.
Re: project: termino
Lijkt me dan 55 of 70mm te zijn.dre schreef:De kastjes zijn 200mm breed.
Het ligt al zo lang in de kast dat ik mijn radius niet meer weet.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Tot nu toe heeft Dre nog steeds niet onthuld waar dit moois te koop is......... 
Re: project: termino
@ds23man: als ik jouw was zou ik even het volledige Termino topic opnieuw doorlezen, dan kom je er wel achter waar dit materiaal vandaan komt, en zo niet, kan je in ieder geval lekker slapen vanavond...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
