28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik daarnaast met de ogen dicht aan het genieten.pappaleo schreef:Ik zit achter bas in blauwe trui met armen over elkaar. Geïnteresseerd onderuit gezakt, ook vanwege de luisterhoogte.
- Jasper Joppe Geers
Fijn, thanks! Kan ik me er eens een beeld bij vormen! 
Nu de rest nog! Haha!
Nu de rest nog! Haha!
Dan zal ik nog een beetje vaag voor je blijven, was zo te zien met wat anders bezig toen de foto werd genomen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Je bedoelt de nieuwe variant van de vogeltjesdans?Gijs schreef:Dan zal ik nog een beetje vaag voor je blijven, was zo te zien met wat anders bezig toen de foto werd genomen.
Wie is dan die kerel in je forum avatar?ray5150 schreef:En ik 2e van links achteraan.
Da's toch een gitaarbakkerthsmeets schreef:Wie is dan die kerel in je forum avatar?ray5150 schreef:En ik 2e van links achteraan.
Ik sta links van die Fender en nee, ik lijk niet op mijn avatar..
groet,
Aat
groet,
Aat
Sorry, ik sta er niet tussen. Was vast de keuken aan het plunderen....
Wout
Wout
It's me, myself and I, alleen zonder bril en met een reflector van de flitsinstallatie op m'n kop.ray5150 schreef:Nu jij, Huib...
ik zit helemaal links op de stoelenJasper Joppe Geers schreef:Echt zonde dat ik er niet bij was zie ik...
Misschien een ideetje:
- Jasper Joppe Geers
Thankx! Nu alles nog uit mijn hoofd leren..