75kg rek...

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

75kg rek...

Bericht door Henkjan »

zo, ik zal maar eens wat plaatjes van m'n rek dat ik zo krap 2 weken geleden heb gebouwd. ik heb 38mm dikke keukenwerkbladen van de bekende zweedse firma gebruikt, materiaal berken. afmetingen: 186*62cm. laat de plaatjes verder voor zich spreken...
Bijlagen
en toen was die af...   de speakertjes heb ik maar aan de kant gezet, niet echt handig en mooi stond het ook al niet...  ik heb nu maar de FaB4's naast de TV gezet.
en toen was die af... de speakertjes heb ik maar aan de kant gezet, niet echt handig en mooi stond het ook al niet... ik heb nu maar de FaB4's naast de TV gezet.
tja, los van t formaat is het natuurlijk een simpele klus, 4 keer zagen, paar keer lijmen..
tja, los van t formaat is het natuurlijk een simpele klus, 4 keer zagen, paar keer lijmen..
dzelfs het kleinere blad dat in stukken ging voor de vertikale delen was krap 20kg, dat ging ik dus maar niet op een workmate leggen..  de keukenvloer dus, mooi vlak en stevig (hé, hoe raden jullie het, m'n vrouw was idd niet thuis)
dzelfs het kleinere blad dat in stukken ging voor de vertikale delen was krap 20kg, dat ging ik dus maar niet op een workmate leggen.. de keukenvloer dus, mooi vlak en stevig (hé, hoe raden jullie het, m'n vrouw was idd niet thuis)
solitaire

Bericht door solitaire »

Het is werkelijk een pracht rack om te zien !!

Grappig: hier ligt een bouwtekening klaar voor een rack, waarbij het streef eindgewicht onder de 2.5kg. zit ... een uh iets andere aanpak dus. (maar voor ik hieraan begin eerst maar eens m'n luidsprekers afbouwen ...)

Wolf
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Mooi Henkjan!

Was dit opgebouwd uit 1 of 2 platen?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

3 platen totaal, 2 stuks 186*62 en 1 stuks 126*62; die laatste is verzaagd voor de vertikale delen
Plaats reactie