Daar ben ik wel benieuwd naar. Lijkt in elk geval een mooie combi Robert, de arm met de tafel die je wilt gaan gebruiken.RobertD schreef:Die buisjes zijn zeker bekend, Barry. Binnenkort ga ik weer verder met een heel bekende toonarm
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Post uit China, printjes zijn binnen. Heb de standaard verzendmethode gekozen, en dan duurt het hier meestal langer dan 2 weken. Sterker nog, heb andere printen eerder besteld en nog niet eens binnen...
De eindblokken kunnen nu eindelijk helemaal afgemaakt worden.
De eindblokken kunnen nu eindelijk helemaal afgemaakt worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Opgebouwd en getest, werkt. Kunnen worden ingebouwd, klaar voor 'the final stage'.....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Heb printjes van de inschakelvertraging over, als iemand belangstelling heeft? Zal er binnenkort een apart topic over openen.
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Hoi Barry,Barry2001 schreef:Heb printjes van de inschakelvertraging over, als iemand belangstelling heeft? Zal er binnenkort een apart topic over openen.
ik zou er graag 1 van je willen kopen.
is dat nog mogelijk?
mvg
John
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Hoi John,
Ik ben er al door
ging rap. Maar ik wil er zowiezo voor mezelf nog wat hebben voor toekomstige projecten, heb direkt bij besteld. Volgens mij zit Itead ook een paar dagen dicht rond de jaarwisseling, even zien hoe lang het duurt.
Maw als je geen haast hebt is er zeker nog een printje voor je. De prijs is EUR 6,- incl verzenden, excl componenten.
15-01 edit: prijsaanpassing.
Mvg, Barry
Ik ben er al door
Maw als je geen haast hebt is er zeker nog een printje voor je. De prijs is EUR 6,- incl verzenden, excl componenten.
15-01 edit: prijsaanpassing.
Mvg, Barry
Laatst gewijzigd door Barry2001 op wo 15 jan 2014, 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
geen haast hier, is voor een toekomstig projectje.
gaat nog wel een jaar duren voordat alles af is.
gaat nog wel een jaar duren voordat alles af is.
