Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door Barry2001 »

RobertD schreef:
Die buisjes zijn zeker bekend, Barry. Binnenkort ga ik weer verder met een heel bekende toonarm ;-)
Daar ben ik wel benieuwd naar. Lijkt in elk geval een mooie combi Robert, de arm met de tafel die je wilt gaan gebruiken.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door Barry2001 »

Post uit China, printjes zijn binnen. Heb de standaard verzendmethode gekozen, en dan duurt het hier meestal langer dan 2 weken. Sterker nog, heb andere printen eerder besteld en nog niet eens binnen...
De eindblokken kunnen nu eindelijk helemaal afgemaakt worden.
Bijlagen
DSC00733.jpg
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door TubeHead »

Mooi hoor :kwijl:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door Barry2001 »

Opgebouwd en getest, werkt. Kunnen worden ingebouwd, klaar voor 'the final stage'.....
Bijlagen
IMG_0249.JPG
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door Barry2001 »

Heb printjes van de inschakelvertraging over, als iemand belangstelling heeft? Zal er binnenkort een apart topic over openen.
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door gervenja »

Barry2001 schreef:
Heb printjes van de inschakelvertraging over, als iemand belangstelling heeft? Zal er binnenkort een apart topic over openen.
Hoi Barry,

ik zou er graag 1 van je willen kopen.
is dat nog mogelijk?

mvg

John
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door Barry2001 »

Hoi John,

Ik ben er al door :shock: ging rap. Maar ik wil er zowiezo voor mezelf nog wat hebben voor toekomstige projecten, heb direkt bij besteld. Volgens mij zit Itead ook een paar dagen dicht rond de jaarwisseling, even zien hoe lang het duurt.

Maw als je geen haast hebt is er zeker nog een printje voor je. De prijs is EUR 6,- incl verzenden, excl componenten.

15-01 edit: prijsaanpassing.

Mvg, Barry
Laatst gewijzigd door Barry2001 op wo 15 jan 2014, 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'

Bericht door gervenja »

geen haast hier, is voor een toekomstig projectje.
gaat nog wel een jaar duren voordat alles af is. :lol:
Plaats reactie