De vergelijking met auto's en welk merk onderdelen er gebruikt worden of welk bedrijf de aandelen bezit gaat niet op.
De C1 bijvoorbeeld is niet echt veel duurder of goedkoper dan een 107 of een Aygo.
Het moet toch niet gekker worden:
Moderator: Beheerdersteam
Re: Het moet toch niet gekker worden:
En dat blokje zit ook in de Peugeot en Citroen, kwam ik ooit achter met koelvloeistof kopen.
Is het voor een 107?
Want enz.
Net zo goed als dat er een BMW motor zat in een Opel, een tijdje terug.
Is het voor een 107?
Want enz.
Die 5 cilinder zat ook in een Volvo en de Volkswagen LT, uiteraard met aan passingenHenkjan schreef:die 5cyl in de Donkervoort GTO vindt je niet in een VWdre schreef:Wat is het verschil tussen een Audi en V.W motor?
Net zo goed als dat er een BMW motor zat in een Opel, een tijdje terug.
Hij is ooit zijn leven begonnen in de Cuore en Charade. (en heeft in nog een paar modellen gezeten)beijert schreef:Ja. Maar ontworpen door Daihatsu. Dochter van Toyota.
Er staat gewoon Toyota op[ de klepdeksel van mijn Citroën.hannesie schreef:En dat blokje zit ook in de Peugeot en Citroen, kwam ik ooit achter met koelvloeistof kopen.
Wat betreft het argument dat het niet vergelijkbaar is omdat er geen prijsverschil tussen zit deel ik niet.
Het prijsverschil is er alleen omdat er mensen zijn die bereid zijn om dat er ook voor te betalen. De hoge prijs wordt zelden gerechtvaardigd door een navenant betere kwaliteit.
Nog een leuk voorbeeld de Aston Martin Cygnet. Dat overigens geflopt is, mogelijk omdat welgestelde autoliefhebbers minder gek lijken te zijn dan welgestelde audioliefhebbers