Dan staat alles klaar om besteld te worden!
Het matchen van alle fets wordt dan de volgende klus........
Moderator: Beheerdersteam
Te laat!cool schreef:KSA1381? Heb ik wel een paar van
dre schreef:Vandaag de fets: bc327 en de bc337's opgemeten.....
Leuk klusje.....
Is toch wel handig, anders staat die DT nog jàààààààààààààààààààààààren stildre schreef:Ik zit inderdaad in de war met die andere dingen.![]()
Je kan niet overal vertand van hebben.
Nee, geen jaar meer. Want dan is 2014 alweer voorbijdre schreef:Het gaat tot nu toe goed.
De laatste onderdelen komen er aan,dus het testen geen jaren meer duren.
Een dikke explosie tijdens het testen kan........Barry2001 schreef:Nee, geen jaar meer. Want dan is 2014 alweer voorbijdre schreef:Het gaat tot nu toe goed.
Er zijn hele volksstammen die geloven dat 'Paradise' na een dikke explosie komt.dre schreef:Een dikke explosie tijdens het testen kan........Barry2001 schreef:Nee, geen jaar meer. Want dan is 2014 alweer voorbijdre schreef:Het gaat tot nu toe goed.
Van mij mag dat 'Paradise' nog wel even weg blijven hoor. Moet ik zandzakken voor de deur gaan leggen? Dre woont 10 km verderopBarry2001 schreef:Er zijn hele volksstammen die geloven dat 'Paradise' na een dikke explosie komt.dre schreef:Een dikke explosie tijdens het testen kan........Barry2001 schreef:Nee, geen jaar meer. Want dan is 2014 alweer voorbij
dre schreef:Vandaag de fets: bc327 en de bc337's opgemeten.....
Leuk klusje.....
En alle pootjes even lang!ray5150 schreef:dre schreef:Vandaag de fets: bc327 en de bc337's opgemeten.....
Leuk klusje.....
Ze blijken allemaal even groot te zijn...![]()
![]()
![]()