avatar
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: avatar
Niet meer.
De melding over een ongeldig e-mailadres/account moet door een van ons handmatig worden verwijderd. Wijzigingen zien we pas als we daar specifiek op controleren (meestal 1x per dag).buisje schreef:Hoe zit dat?
Re: avatar
Omdat ik ook nog geen plaatje had gezet dacht ik,'n zien of en hoe dat gaat.
Blijkt niet met een e-mail adres maar gewoon op te laden.
Moet wel niet meer dan 100x100 puntjes groot heb ik gemerkt anders gebeurt er ...niets.Net of ie 't niet doet.
Anne
Blijkt niet met een e-mail adres maar gewoon op te laden.
Moet wel niet meer dan 100x100 puntjes groot heb ik gemerkt anders gebeurt er ...niets.Net of ie 't niet doet.
Anne
Re: avatar
Is uit m'n grijze periode,met toch ook nog wat kleur voor het kontrast.AatV schreef:Bekend conterfeitsel Anne.![]()
groet,
Aat
Wat zou het opbrengen op een veiling ?
Anne
Re: avatar
Nu krijg ik steeds dit.
Fatal error: Call to undefined function get_img_size_format() in /home/zelfbouwaudio/public_html/forum/includes/zba_iop_resize.php on line 120
Zou iemand dit plaatje:
erin willen zetten ik geef t op (im too old for this poo)
Fatal error: Call to undefined function get_img_size_format() in /home/zelfbouwaudio/public_html/forum/includes/zba_iop_resize.php on line 120
Zou iemand dit plaatje:
erin willen zetten ik geef t op (im too old for this poo)
