28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ze denken zeker dat je zo´n schuur vol met projecten hebt staan. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ben bang dat de hele boerderij een project is geworden!dre schreef:Ze denken zeker dat je zo´n schuur vol met projecten hebt staan.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Yep,te triest voor woorden......
Maar ook hier moet soms de draak mee gestoken worden.
Maar ook hier moet soms de draak mee gestoken worden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Tijd voor je pilletje?dre schreef:Yep,te triest voor woorden......![]()
Maar ook hier moet soms de draak mee gestoken worden.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Als er een tekort aan speakers is wil ik wel eens op gaan meten of de RD40's achter in de auto passen.
En of ik ze alleen de auto hier ook in krijg........zijn wat zwaar.
En of ik ze alleen de auto hier ook in krijg........zijn wat zwaar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Briljant idee!piet1955 schreef:Als er een tekort aan speakers is wil ik wel eens op gaan meten of de RD40's achter in de auto passen.
En of ik ze alleen de auto hier ook in krijg........zijn wat zwaar.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ze lijken er net in te passen.
Laat het dus maar weten als ze gewenst zijn.
Laat het dus maar weten als ze gewenst zijn.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Misschien voor mij juist de redenen om te komen.
Ik wil ze wel horen, Piet!!
Ik wil ze wel horen, Piet!!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
OK, OK, ik kom met de RD40's.
Sjouw hulp wel gewenst.
Sjouw hulp wel gewenst.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Al moet ik ze bij het huis uit sjouwen!piet1955 schreef:OK, OK, ik kom met de RD40's.
Sjouw hulp wel gewenst.
Maar ik ken het probleem, mijn laagkasten zijn dermate onhandelbaar dat ik ze ook niet in mijn eentje de auto in en uit krijg. Voor Beetsterzwaag had ik het geluk dat Democles met mij mee reed....
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Daar gaat mijn vrije dag geloof ik.piet1955 schreef:OK, OK, ik kom met de RD40's.
ik ga hier maar eens overleggen
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Hahahaha ik ken dat.......
Wordt wel steeds leuker zo trouwens!!!
Wordt wel steeds leuker zo trouwens!!!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik had geen flauw idee wat een RD40 is, dus even gezocht.
Dat lijkt me wel wat om eens te beluisteren.
Dat lijkt me wel wat om eens te beluisteren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
10 inch korter dan die van mij!ray5150 schreef:Ik had geen flauw idee wat een RD40 is, dus even gezocht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel wat om eens te beluisteren.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Klinkt goed!
(zal de deelnemers / apparatuur lijst morgen even bijwerken)
(zal de deelnemers / apparatuur lijst morgen even bijwerken)
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Zet dan ook het adres waar we moeten zijn erbij .Motorfret schreef:Klinkt goed!
(zal de deelnemers / apparatuur lijst morgen even bijwerken)
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
25kg , je wordt oudray5150 schreef:Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Cd speler
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Misschien ook iets om te streamen?
Als er een server met muziek e.d. nodig is kan ik dat doen.
Als er een server met muziek e.d. nodig is kan ik dat doen.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
alle info bijgewerkt in de startpost, incl adres en nog wat meer info.
als je nog wat mist, laat maar horen.
klopt de verhouding bronnen/versterkers/speakers een beetje?
als je nog wat mist, laat maar horen.
klopt de verhouding bronnen/versterkers/speakers een beetje?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik wilde mijn kleine tweewegjes ook meenemen, als daar nog ruimte voor is. Zijn er versterkers genoeg?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik zie er namen bijstaan van mensen die afgezegd hebben ? 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
En dat zijn ?ray5150 schreef:Ik zie er namen bijstaan van mensen die afgezegd hebben ?
