vroeger hing er hier een bose installatie van de vorige eigenaar, in iedere hoek van de rechthoek een speaker en int midden voor een achter ook.
de rode bollekes getekend op de jpg.
rechts het grote rechthoek is het tv meubel , kleine rechthoek is de tv, de medium is de schouw
de speakers die hier hingen waren van bose, de vorige eigenaar heeft ze meegenomen gelukkig want dat klonk echt niet goed.
ik heb een yamaha rx v1800 7.1 reciever.
dus dat is al een hele stap in de goede richting.
nu begint het....hoe groot moeten de kistjes zijn?
is het wel te doen ? 6 breedbanders, een center (boven of onder tv dan) en een subwoofer
of moet ik meer naar fullrange kijken?
of wat raden jullie mij aan, zuilen zijn helaas geen optie liefst hang ik alles in de lucht daar er nu draden uit het plafond komen
dus eigenlijk wil ik de bose namaken maar gwnweg beter en de kistjes mogen ook wel stukje groter lol
gr jeroen
