28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ja, ik heb nog wel een stukje essen. Ik neem wel wat mee. Ook de luidsprekers die ermee afgewerkt zijn overigens.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik zou graag willen komen, maar moet een megagrote slag om de arm houden vanwege familiale verplichtingen......... zucht. Ga toch proberen weg te komen haha.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik neem wel een monstertje kuiperflex kersen mee. Palissander is niet in de handel verkrijgbaar zover ik weet...Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ik heb je d'r alvast bijgezet, kun je als excuus zeggen "dat er al op je gerekend is..."Wowly schreef:Ik zou graag willen komen, maar moet een megagrote slag om de arm houden vanwege familiale verplichtingen......... zucht. Ga toch proberen weg te komen haha.
neem je nog wat apparatuur mee?
@Porcino: top!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik heb niets mee te nemen. Misschien als ik dan mijn meetset compleet en werkende heb? Misschien als ik dan de rockwool nog in de pakken heb zitten dat we eens kunnen kijken of er basstraps nodig zijn
Mijn refmons kennen de meesten ondertussen wel; die neem ik alleen mee als er te weinig spulletjes zijn. Dus dat hoor ik dan wel
Mijn refmons kennen de meesten ondertussen wel; die neem ik alleen mee als er te weinig spulletjes zijn. Dus dat hoor ik dan wel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik overleg even met Jan (Wowly) of het mogelijk is dat ik met hem mee kan rijden, in dat geval ben ik er ook bij. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Heeft ie nog wel ruimte in de auto dan met al die pakken steenwol?Jasper Joppe Geers schreef:Ik overleg even met Jan (Wowly) of het mogelijk is dat ik met hem mee kan rijden, in dat geval ben ik er ook bij.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ligt lekker zacht; jeukt een beetje, kniesoor die daarop let. 
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik heb nog wel een paar stukjes Esdoorn en Mahonie.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ray5150 schreef:Ik heb nog wel een paar stukjes Esdoorn en Mahonie.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
Ga jij ook naar Groesbeek dan?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
En kan ik dan mee rijden?ray5150 schreef:Zeer waarschijnlijk wel. Ja.
groet,
Aat
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ja, gezellig.
(Zeker niks te winkelen voor je vrouw in de buurt daar.
)
(Zeker niks te winkelen voor je vrouw in de buurt daar.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Lijstje weer bijgewerkt.
@Ray: neem je nog wat mee?
@wowly: niks meenemen? Roze koeken passen toch wel in je rugzak?

@Ray: neem je nog wat mee?
@wowly: niks meenemen? Roze koeken passen toch wel in je rugzak?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
De "slag om de arm" bleek nodig, ik kan er niet bij zijnhsmeets schreef:Ik zal proberen er bij te zijn, ik moet helaas een slag om de arm houden wegens 'dingen die op de zaak spelen'.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
De speakerkeuze is aan de groep:
Seas Excel coax (Audiodata clones) of een paartje Fostex FE103 nagaoka hoorntjes. Ik denk niet dat de RefMon Fineermannetjes Style dan af zijn...
Seas Excel coax (Audiodata clones) of een paartje Fostex FE103 nagaoka hoorntjes. Ik denk niet dat de RefMon Fineermannetjes Style dan af zijn...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Fostex'en hebben de meeste weleens gehoord , mischien niet de 103 danwel iets groter .Porcino schreef:De speakerkeuze is aan de groep:
Seas Excel coax (Audiodata clones) of een paartje Fostex FE103 nagaoka hoorntjes. Ik denk niet dat de RefMon Fineermannetjes Style dan af zijn...
Als het de fostex D101 swan is wel jammer maar toch liefer de coax , ik luister namelijk al naar breedband weer ff wat anders .
Dus coax als je he mij vraagt .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren. 
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik heb bij de Arnhemse Fijnhouthandel laatst een pakket met stukjes fineer gekocht, ik kan die wel meenemen. Daar zit van alles in: essen, mahonie, wortelnoten, pallisander, etc.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ds23man schreef:De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren.
Heb je nog iets anders staan ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Een vlaggenmast....bas focal m180 schreef:ds23man schreef:De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren.heel erg jammer .
Heb je nog iets anders staan ?
