28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Kan ik kijken of ik m'n kast ga fineren of ga laten spuiten.
- pappaleo
- Contacteer:
Ja, ik heb nog wel een stukje essen. Ik neem wel wat mee. Ook de luidsprekers die ermee afgewerkt zijn overigens.
Ik zou graag willen komen, maar moet een megagrote slag om de arm houden vanwege familiale verplichtingen......... zucht. Ga toch proberen weg te komen haha.
Ik neem wel een monstertje kuiperflex kersen mee. Palissander is niet in de handel verkrijgbaar zover ik weet...Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
ik heb je d'r alvast bijgezet, kun je als excuus zeggen "dat er al op je gerekend is..."Wowly schreef:Ik zou graag willen komen, maar moet een megagrote slag om de arm houden vanwege familiale verplichtingen......... zucht. Ga toch proberen weg te komen haha.
neem je nog wat apparatuur mee?
@Porcino: top!
Ik heb niets mee te nemen. Misschien als ik dan mijn meetset compleet en werkende heb? Misschien als ik dan de rockwool nog in de pakken heb zitten dat we eens kunnen kijken of er basstraps nodig zijn
Mijn refmons kennen de meesten ondertussen wel; die neem ik alleen mee als er te weinig spulletjes zijn. Dus dat hoor ik dan wel
Mijn refmons kennen de meesten ondertussen wel; die neem ik alleen mee als er te weinig spulletjes zijn. Dus dat hoor ik dan wel
- Jasper Joppe Geers
Ik overleg even met Jan (Wowly) of het mogelijk is dat ik met hem mee kan rijden, in dat geval ben ik er ook bij. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heeft ie nog wel ruimte in de auto dan met al die pakken steenwol?Jasper Joppe Geers schreef:Ik overleg even met Jan (Wowly) of het mogelijk is dat ik met hem mee kan rijden, in dat geval ben ik er ook bij.
- pappaleo
- Contacteer:
Ligt lekker zacht; jeukt een beetje, kniesoor die daarop let. 
Ik heb nog wel een paar stukjes Esdoorn en Mahonie.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
- pappaleo
- Contacteer:
ray5150 schreef:Ik heb nog wel een paar stukjes Esdoorn en Mahonie.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
Ga jij ook naar Groesbeek dan?
En kan ik dan mee rijden?ray5150 schreef:Zeer waarschijnlijk wel. Ja.
groet,
Aat
Ja, gezellig.
(Zeker niks te winkelen voor je vrouw in de buurt daar.
)
(Zeker niks te winkelen voor je vrouw in de buurt daar.
Lijstje weer bijgewerkt.
@Ray: neem je nog wat mee?
@wowly: niks meenemen? Roze koeken passen toch wel in je rugzak?

@Ray: neem je nog wat mee?
@wowly: niks meenemen? Roze koeken passen toch wel in je rugzak?
De "slag om de arm" bleek nodig, ik kan er niet bij zijnhsmeets schreef:Ik zal proberen er bij te zijn, ik moet helaas een slag om de arm houden wegens 'dingen die op de zaak spelen'.
De speakerkeuze is aan de groep:
Seas Excel coax (Audiodata clones) of een paartje Fostex FE103 nagaoka hoorntjes. Ik denk niet dat de RefMon Fineermannetjes Style dan af zijn...
Seas Excel coax (Audiodata clones) of een paartje Fostex FE103 nagaoka hoorntjes. Ik denk niet dat de RefMon Fineermannetjes Style dan af zijn...
- bas focal m180
- Contacteer:
Fostex'en hebben de meeste weleens gehoord , mischien niet de 103 danwel iets groter .Porcino schreef:De speakerkeuze is aan de groep:
Als het de fostex D101 swan is wel jammer maar toch liefer de coax , ik luister namelijk al naar breedband weer ff wat anders .
Dus coax als je he mij vraagt .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren. 
Ik heb bij de Arnhemse Fijnhouthandel laatst een pakket met stukjes fineer gekocht, ik kan die wel meenemen. Daar zit van alles in: essen, mahonie, wortelnoten, pallisander, etc.Motorfret schreef:Iemand die naar groesbeek komt en reststukken / monsters van fineer heeft?
- bas focal m180
- Contacteer:
ds23man schreef:De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren.
Heb je nog iets anders staan ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Een vlaggenmast....bas focal m180 schreef:ds23man schreef:De Ultrazoooms zullen definitief niet aanwezig zijn. De nieuwe driver zal niet op tijd arriveren.heel erg jammer .
Heb je nog iets anders staan ?