B&W DM602 aansluiten

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Webstarr
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 19:47

B&W DM602 aansluiten

Bericht door Webstarr »

Hallo, nieuw op dit forum en direct een vraagje, hehe

Weet niet als het goed staat maargoed

Heb heel goedkoop een setje B&W's gekocht, de DM602

Nu heb ik ze alleen thuis staan en geen idee hoe ik ze op mn versterker aan moet sluiten,


Er zitten 4 ingangen op de boks


-hf en + hf
-lf en +hf,

Wie help me uit de brand
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door dre »

zit er tussen -hf en -lf geen verbindingsstripje?
dit geld ook voor de +hf en +lf trouwens.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door dre »

b-w-dm602-s3-bookshelf-speakers-with-floor-stands-[4]-229-p (1).jpg
Webstarr
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 19:47

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door Webstarr »

jep zit er bij 3 op, 1tje niet
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door dre »

Zoals bovenstaand moeten ze zitten.
Als je ze niet wil gebruiken moet je de ze van onder naar boven doorverbinden met een draadje.

Plus van de versterker op de plus van de speaker(rood waarschijnlijk)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door ray5150 »

En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
IMG_2027.jpg
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door bas focal m180 »

ray5150 schreef:
En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
?


Zit toch goed , + aan + en - aan -
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door SARK »

bas focal m180 schreef:
ray5150 schreef:
En zo te zien zit de + op rechts (rood), en de - op links (zwart).
?


Zit toch goed , + aan + en - aan -
Ik denk dat Ray het niveau van de poster probeert in te schatten (no offence :!: ) en zaken daarom extra duidelijk uitlegt :idea:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door ray5150 »

Wel , ik kon zelf haast niet zien op de foto van Dre, wat de + en de - was, vandaar. :wink:
Webstarr
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 19:47

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door Webstarr »

hahaha, bedankt allemaal.

Was dr onderhand al zelf uitgekomen alleen dacht dat mischien de LF en HF op een andere manier aan moest worden gesloten


Bedankt allen voor uwe moeite!
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: B&W DM602 aansluiten

Bericht door Vuurkat »

Je kan een aparte versterker gebruiken voor LF en HF (passief bi-ampen). Je kan dan bijvoorbeeld een buizenversterker voor het mid-hoog gebruiken en een gewone voor het laag.
Plaats reactie