Hallo mijn naam is Dennis.
Mijn ding is alles met analoog zoals Buizenversterkers, Platenspelers, Bandrecorders, het opknappen ervan en zelf speakers maken en ik probeer altijd een vorm te bedenken die er nog niet is. Ben nu bezig met een ruitenvorm speaker met 1 DNS breedbander erin.
Pics volgen nog.
Ik hoop hier op deze forum nog wat wijzer te worden van jullie kunnen.
Vriendelijke groet,
Dennis
Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.
Welkom hier!
En begraaf ons nu maar onder de plaatjes.
En begraaf ons nu maar onder de plaatjes.
Re: Hallo ik ben DCLAudio en nieuw hier.
Welkom, Dennis
Laat maar eens zien wat je voor mooie spulletjes aan het bouwen bent.
Vooral tapedecks ben ik geïnteresseerd in...
Laat maar eens zien wat je voor mooie spulletjes aan het bouwen bent.
Vooral tapedecks ben ik geïnteresseerd in...
