Zwaluwstaart Mal: Project Update
Moderator: Beheerdersteam
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Ik hoop dat je er snel wat moois mee kunt maken en dat je het hier dan laat zien!
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Hier ook vandaag op de mat geploft. Ik weet nog niet wanneer ik ermee aan de gang kan. Het moet eerst nog een beetje opwarmen voordat ik mijn gereedschap weer de tuin in kan slepen.
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Bedankt Thom, hier ook een mal en frees binnengekomen! Ga m binnenkort uittesten.
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Hallo Thom,
Heb je nog van die zwaluwstaart malletjes?
En hoe kan ik ze in mijn bezit krijgen.
Vriendelijke groet,
Dennis
Heb je nog van die zwaluwstaart malletjes?
En hoe kan ik ze in mijn bezit krijgen.
Vriendelijke groet,
Dennis
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Beste Dennis,
Helaas heb ik zelf niks meer voor de verkoop. Wellich kun je hier op het marktplein een oproep plaatsen? Mischien dat iemand zijn mal wel wil verkopen!
Groet
Thom
Helaas heb ik zelf niks meer voor de verkoop. Wellich kun je hier op het marktplein een oproep plaatsen? Mischien dat iemand zijn mal wel wil verkopen!
Groet
Thom
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Ik heb nog wel een mal liggen met bijhorende freesjes, al die tijd niet gebruikt 
Het zal er denk ik ook niet van komen meer, simpelweg tijd- & plaatsgebrek.
Dus als ik er iemand anders mee blij kan maken
.
Wanneer ik weer thuis ben zal ik even opzoeken welke versie het ook alweer was.
Het zal er denk ik ook niet van komen meer, simpelweg tijd- & plaatsgebrek.
Dus als ik er iemand anders mee blij kan maken
Wanneer ik weer thuis ben zal ik even opzoeken welke versie het ook alweer was.
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Heb hier ook nog 2 malen met 2 fresen liggen , ook nooit gebruikt
Zal even op moeten zoeken welk type.
Zal even op moeten zoeken welk type.
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie z'n mal al wél gebruikt heeft... 
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Ik heb er een kastje mee gemaakt. Een decoratieve hoekverbinding is dan erg leuk om te doen. Werkte prima, erg mooie mal.
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
Ik Ben wel geintreseerd dus laat maar iets weten.
Dank je wel alvast
Dank je wel alvast
Re: Zwaluwstaart Mal: Project Update
De mal die ik heb liggen is versie A, gewoon staal.
Als ik mij niet vergis voor een 17mm kopieerring.
Inclusief een zwaluwstaart frees en lange vingerfrees (schacht 8mm).
[attachment=0]zwaluwstaart_mal_versie_A.jpg[/attachment]
Mal + freesjes was samen €44.-
Dat is dan ook mijn vraagprijs (ex. eventuele verzendkosten).
Ik weet niet of je nog wilt wachten op CarloPJB? Misschien heeft hij een versie die je beter kan gebruiken.
Ach, ik lees het nog wel.
Het beste is dan om even een pb-tje te sturen naar diegene waarvan je een mal wilt overnemen.
Edit:
Mal is inmiddels weg
