Hallo ik ben wafwaf27

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
arfarf27
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 14:35

Hallo ik ben wafwaf27

Bericht door arfarf27 »

Hallo,

Ik ben Gert Jan en ben uit '55 dus op moment van schrijven 58.

Ik heb een setje Kef Calinda's staan met Quad 33/405.
De Calindas hebben een opknapbeurtje nodig denk ik vandaar mijn eerste post.

Zou graag een mooi setje speakers willen gaan bouwen en als het allemaal lekker gaat ( ook wat de financieen ) is een grote wens om een mooi setje buizenversterkers.

De http://www.troelsgravesen.dk/JA8008_DTQWT.htm vind ik bijna onweerstaanbaar mooi .... maar dat zegt niets over hoe hij bij mij zou klinken.
De monoblokjes van http://www.troelsgravesen.dk/JA8008_fil ... -large.jpg zien er op diezelfde manier uit .... :lol:

Op die manier is het een dure hobby maar je moet een droom hebben zeg maar.

Verder zou ik ook een huiskamer gitaarversterkertje willen bouwen aan te sluiten op dezelfd luidsprekers......
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hallo ik ben wafwaf27

Bericht door Henkjan »

Welkom hier Gert Jan!
Plaats reactie