het invoegen van (verborgen) plaatjes

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chupachps
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 okt 2012, 23:32
Locatie: Dordrecht

het invoegen van (verborgen) plaatjes

Bericht door Chupachps »

Is het ook mogelijk foto's "verborgen" toe te voegen zodat deze niet worden opgenomen in google? op andere fora worden ze bijvoorbeeld verstopt in een spoiler link.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: het invoegen van plaatjes

Bericht door SARK »

Ik snap niet waarom je dat zou willen, leg eens uit?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: het invoegen van plaatjes

Bericht door AatV »

SARK schreef:
Ik snap niet waarom je dat zou willen, leg eens uit?
Dat niemand iets ziet natuurlijk!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Chupachps
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 okt 2012, 23:32
Locatie: Dordrecht

Re: het invoegen van plaatjes

Bericht door Chupachps »

nou niemand dat is wat overdreven, ik zou graag foto's delen met forum leden, niet met de wereld.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het invoegen van plaatjes

Bericht door Pjotr »

Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: het invoegen van plaatjes

Bericht door Marp »

Chupachps schreef:
Is het ook mogelijk foto's "verborgen" toe te voegen zodat deze niet worden opgenomen in google?
In principe niet. Dat maakt het forum minder vindbaar, minder doorzoekbaar en ook niet iedereen ziet zijn berichten of delen daarvan even graag "achter gordijnen".
Chupachps schreef:
op andere fora worden ze bijvoorbeeld verstopt in een spoiler link.
Het zelf moeten uitklappen van afzonderlijke illustraties heeft slechts invloed op de leesbaarheid voor menselijke bezoekers, waarbij het ze verplicht om javascript in te schakelen. Zoekmachines gebruiken echter geen browser maar lezen zelf de onderliggende code van een pagina in, en zien dus ook de elementen die onze browser voor ons verbergt totdat wij ergens op klikken.
Gebruikersavatar
Chupachps
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 okt 2012, 23:32
Locatie: Dordrecht

Re: het invoegen van (verborgen) plaatjes

Bericht door Chupachps »

ok duidelijk, bedankt voor je reactie.
Tok
Berichten: 198
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 23:15

Re: het invoegen van (verborgen) plaatjes

Bericht door Tok »

Ik denk dat plaatjes die je in de Kantine post niet door Google geindexeerd worden.
Daar deel je ze dus alleen met forumleden.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”