Nou nog uitvinden waar de cafetarie zit en daar cirkel met een straal van 300m omheen trekken, weten we eindelijk waar we ongeveer moeten zijn!Motorfret schreef:https://maps.google.nl/maps/myplaces?ll ... 0&t=h&z=18
poll verwijderd, word een de zaterdag![]()
van 13.00 tot 20.00 uur een mooie tijd?
28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ja, da's ff wat anders dan bij jullie hè zo'n metropoolds23man schreef:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Op woensdagavond staat hier Jan de Patatman een halfuurtje in het dorp!Henkjan schreef:ja, da's ff wat anders dan bij jullie hè zo'n metropoolds23man schreef:
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ja hele mooie tijd , kan ik zelfs al aanwezig zijn als de deur nog geopend moet wordenMotorfret schreef:van 13.00 tot 20.00 uur een mooie tijd?
Een eethuis zit om de hoek http://www.eethuis-groesbeek.nl/infods23man schreef:
Nou nog uitvinden waar de cafetarie zit en daar cirkel met een straal van 300m omheen trekken, weten we eindelijk waar we ongeveer moeten zijn!
pizza shoarma friet etc .
Of die goed is weet ik niet maar wel ruime keus .
Als men een keus maakt en mij dat door geeft en contant meeneemd wil ik er wel heen gaan om te bestelllen mee te nemen .
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Startpagina heeft in ieder geval een biefstuk groot in beeld, dat is al een goed begin. 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Even onder de aandacht brengen
28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
zou wel mooi zijn om nog een aantal deelnemers erbij te hebben....
(zaaltje kan dat makkelijk aan)
(zaaltje kan dat makkelijk aan)
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Misschien, Ik beloof niks...
(ik zou niet weten wat ik nu weer zou moeten meenemen...
)
(ik zou niet weten wat ik nu weer zou moeten meenemen...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Een afvalcontainer??????ray5150 schreef:Misschien, Ik beloof niks...![]()
(ik zou niet weten wat ik nu weer zou moeten meenemen...)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik sta garant voor de zaalhuur, dus dan blijft het voor iedereen 7,50 euro........
Zal er wel niet op failliet gaan!

Zal er wel niet op failliet gaan!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
rond kerst en nieuwjaar iets plannen is nogal tricky naar mijn mening. Teminste.. Kan om deze reden niet komen helaas 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Dan heb ik juist een zee van tijd...... Zeker dit jaar nu de feestdagen zo lekker midden in de week vallen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Organiseer zelf eens wat!dre schreef:lekker in de buurt weer!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Is de mooiste reden die je maar kan hebben om van bepaalse verplichtingen waar je absoluut geen zin in hebt om daar vanaf te komen .TubeHead schreef:rond kerst en nieuwjaar iets plannen is nogal tricky naar mijn mening. Teminste.. Kan om deze reden niet komen helaas
De helft van Enschede , en een kwart van beetsterzwaag .dre schreef:lekker in de buurt weer!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
je wil niet weten wat zo`n ruimte hier kost!!
dat loopt zo maar op tot een paar honderd per dagdeel.....
dat loopt zo maar op tot een paar honderd per dagdeel.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Hebben ze geen dorpshuizen/wijkcentra bij jullie in de buurt????dre schreef:je wil niet weten wat zo`n ruimte hier kost!!![]()
dat loopt zo maar op tot een paar honderd per dagdeel.....
Of zijn die allemaal met gouden kranen in de wc's uitgevoerd?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
in de bewoonde wereld is het inderdaad onbetaalbaar geworden......
als je het zo bekijkt is naar Nijmegen rijden de beste optie....
als je het zo bekijkt is naar Nijmegen rijden de beste optie....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Kijk, deelnemer nummer 9.....dre schreef:in de bewoonde wereld is het inderdaad onbetaalbaar geworden......![]()
als je het zo bekijkt is naar Nijmegen rijden de beste optie....
Scheelt me weer 7,5 euri!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ds23man schreef:Ik sta garant voor de zaalhuur, dus dan blijft het voor iedereen 7,50 euro........
Zal er wel niet op failliet gaan!![]()
Ik zal proberen er bij te zijn, ik moet helaas een slag om de arm houden wegens 'dingen die op de zaak spelen'.
Bij interesse kan ik mijn SEAS-Visaton 2-weg meebrengen met audiofiel tweelingsnoer op as2.100 aangesloten.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
alles en iedereen is welkom.
hoe meer zielen & apperatuur, hoe meer vreugd.
hoe meer zielen & apperatuur, hoe meer vreugd.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Onder voorbehoud aanwezig met mijn KT66PP, passieve TVC pre en een paartje nog te bepalen speakers... Leuk, lekker dichtbij!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
je staat er bij.Porcino schreef:Onder voorbehoud aanwezig met mijn KT66PP, passieve TVC pre en een paartje nog te bepalen speakers... Leuk, lekker dichtbij!
nog meer liefhebbers?
ruimte genoeg
ik zorg voor de zaal, tafels, stoelen, stopcontacten, koffie&thee en jullie de rest....
