2de Luisterdag Midden-Limburg
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Ik zie het ook wel zitten, hopelijk met meer deelnemers ook!
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Ik vondt het al erg druk in dat kamertje .meiborg schreef:Ik zie het ook wel zitten, hopelijk met meer deelnemers ook!
Mvg Reinder
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Het viel niet tegen, maar meer creaties zou ik wel leuk vinden.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Als er meer deelnemers zijn is er ook de mogelijkheid om meerdere ruimtes te reserveren volgens Mischa.Zit ik juist Mischa?meiborg schreef:Het viel niet tegen, maar meer creaties zou ik wel leuk vinden.
Mvg Reinder
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Maak er anders even een poll van om de interesse te peilen.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Denk dat er geen intresse is want er word zelfs hier niet gereageerd. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
Al een datum in gedachten?
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Das net het probleem die had er maanden geleden al moeten zijnpappaleo schreef:Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Dan is dit topic rijkelijk laat gestartmeanman64 schreef:Das net het probleem die had er maanden geleden al moeten zijnpappaleo schreef:Da's persoonlijk, maar het is niet dichtbij.
Al een datum in gedachten?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Ben bang dat de drijvende krachten van vorig jaar het af laten weten!
Waar is WielkeB eigenlijk gebleven???
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... ile&u=2709
Waar is WielkeB eigenlijk gebleven???
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... ile&u=2709
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
k'heb niet veel toon- luisterbaars op dit moment, enkel een 2weg monitor aangestuurde door 2 nog steeds 'naakte' AS2.100 (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=17228)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Er moet inderdaad wel wat te beluisteren zijn. Ik wil best mijn kleine tweewegjes meenemen, maar die zijn ook nog niet af. Gaat nog wel een weekje of 2 a 3 overheen.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Of februari...ray5150 schreef:Voor je het weet is het weer Mei...
groet,
Aat
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Als de belangstelling beperkt is, en zo ver ik dat zo zie is dat zo, zou een 'huiskamer' sessie bij iemand thuis overwogen kunnen worden.
Zo rond de 6 man/vrouw zou ik wel kunnen herbergen. Qua datum zou dat bij mij op zijn vroegst pas 'n zaterdag einde jan'14, begin feb'14 lukken gezien de werk en prive planning voor de komende tijd.
Zo rond de 6 man/vrouw zou ik wel kunnen herbergen. Qua datum zou dat bij mij op zijn vroegst pas 'n zaterdag einde jan'14, begin feb'14 lukken gezien de werk en prive planning voor de komende tijd.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Da's nog veel eerder !AatV schreef:Of februari...ray5150 schreef:Voor je het weet is het weer Mei...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
De belangstelling is beperkt omdat er niets concreet is .hsmeets schreef:Als de belangstelling beperkt is, en zo ver ik dat zo zie is dat zo, zou een 'huiskamer' sessie bij iemand thuis overwogen kunnen worden.
Zo rond de 6 man/vrouw zou ik wel kunnen herbergen. Qua datum zou dat bij mij op zijn vroegst pas 'n zaterdag einde jan'14, begin feb'14 lukken gezien de werk en prive planning voor de komende tijd.
Vorige keer waren Wielke en met name Micha die genen die het op poten hebben gezet , eenmaal als locatie etc bekend is rollen de aanmeldingen altijd vanzelf binnen .
Ik denk dat dat soort klein schalige meetings wel vaker kunnen , en dat zou dan ook wat later kunnen beginnen en eindigen , eventueel zelfs na het werk .
(ff nadenken hoe krijg ik me ouders de deur uit)
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
ik wil/kan wel wat organiseren in groesbeek? (bij Nijmegen)
Kan daar een zaaltje huren voor weinig.
ik geloof €75,-
zaaltje is ca 12x12m
voorzien van stoelen en tafels.
koffie machine staat er ook.
op een meter of 300 zit een cafetaria.
Kan daar een zaaltje huren voor weinig.
ik geloof €75,-
zaaltje is ca 12x12m
voorzien van stoelen en tafels.
koffie machine staat er ook.
op een meter of 300 zit een cafetaria.
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Ik had zeker gedacht dat Mischa er een melding ging van maken dat er een tweede zelfbouwdag in Limburg zou komen;
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 2de Luisterdag Midden-Limburg
Ik meen dat Micha het vorig jaar van Wielke had overgenomen (organisatie) , maar of hij er een gewoonte wou van maken betwijfel ik helaas .meanman64 schreef:Ik had zeker gedacht dat Mischa er een melding ging van maken dat er een tweede zelfbouwdag in Limburg zou komen;
Maak hier even een poll van of daar intresse voor is , dat moet toch wel , groesbeek ligt vlak bij Nijmegen dat is behoorlijk in het midden van een hoop regio's .Motorfret schreef:ik wil/kan wel wat organiseren in groesbeek? (bij Nijmegen)
Kan daar een zaaltje huren voor weinig.
ik geloof €75,-
zaaltje is ca 12x12m
voorzien van stoelen en tafels.
koffie machine staat er ook.
op een meter of 300 zit een cafetaria.
1 gegadigde heb je al .
Het is dat ik totaal geen ochtend mens ben en pas laat op anders had ik wel mee georganiseerd .
