de paradise phonostage
Moderator: Beheerdersteam
Re: de paradise phonostage
ben je al weer nuchter dirk!
knallen kunnen er zeker aan te pas komen.
knallen kunnen er zeker aan te pas komen.
Re: de paradise phonostage
sjeezus,waar kan ik zo`n buigmalletje voor weerstanden vinden bij mouser? 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de paradise phonostage
als jij nou op een andere plek zoekt dan waar ik ze gezien heb kan ik niet helpen hè 
Re: de paradise phonostage
Bij Mouser inderdaad niet te vinden maar hier weldre schreef:sjeezus,waar kan ik zo`n buigmalletje voor weerstanden vinden bij mouser?
http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=425792
als je componenten buigmal intikt in google en dan kijkt naar afbeeldingen zie je een hoop leveranciers voorbijkomen
behalve Mouser.......
Re: de paradise phonostage
waar slaat dat nou weer op!Mr Tube schreef:Bij Mouser inderdaad niet te vinden maar hier weldre schreef:sjeezus,waar kan ik zo`n buigmalletje voor weerstanden vinden bij mouser?
http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=425792
als je componenten buigmal intikt in google en dan kijkt naar afbeeldingen zie je een hoop leveranciers voorbijkomen
behalve Mouser.......
dus ik moet €6,75 verzenden gaan betalen voor zo`n ding!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: de paradise phonostage
"lead forming tool" of "lead bending tool"dre schreef:hoe heet zo`n ding in het engels dan?
Re: de paradise phonostage
Die is een stuk goedkoper dan bij Okaphone! maar ja ook hier zijn verzendkosten.....ray5150 schreef:
en helaas...... voorraad uitgeput.
Laatst gewijzigd door Mr Tube op ma 28 okt 2013, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: de paradise phonostage
kijk ze hebben het wel!
jammer dat er maar een hier dat kan aangeven!
jammer dat er maar een hier dat kan aangeven!
Re: de paradise phonostage
Huh ?Mr Tube schreef:
en helaas...... voorraad uitgeput.
Waar staat dat dan ?
En anders heb ik nog wel zo'n mooie gele jetser voor André over.
Re: de paradise phonostage
Daar kwam ik achter toen ik er een in het winkelmandje probeerde te stoppen..... da ging nie!ray5150 schreef:Huh ?Mr Tube schreef:
en helaas...... voorraad uitgeput.
Waar staat dat dan ?
En anders heb ik nog wel zo'n mooie gele jetser voor André over.
dan even verder kijken
Re: de paradise phonostage
goed plan om daar €20 brandstof voor op te stoken!ray5150 schreef:Huh ?Mr Tube schreef:
en helaas...... voorraad uitgeput.
Waar staat dat dan ?
En anders heb ik nog wel zo'n mooie gele jetser voor André over.
Re: de paradise phonostage
En gratis verzending vanaf € 25hannesie schreef:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de paradise phonostage
Groepsaankoop??????Zweitse schreef:En gratis verzending vanaf € 25hannesie schreef:
Re: de paradise phonostage
We zijn weer goed bezig hier
Hopelijk kan Dre er ook mee (mee)lachen
Anne
Hopelijk kan Dre er ook mee (mee)lachen
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de paradise phonostage
Nog even en dit draadje wordt naar Electronicagereedschap verplaatst!

Re: de paradise phonostage
dat heeft niets met het draadje te maken.
wel zie ik dat de onderdelen voor de voeding eerdaags aan komen!
wel zie ik dat de onderdelen voor de voeding eerdaags aan komen!
