Weer eens even een berichtje van mij. Hans heeft me gebeld en was bang dat ik boos was omdat ik al even niet van me heb laten horen. No worries! Ik heb een nieuwe opdracht die extreem veel vergt van me. Daarnaast is de site voor de 3D printer soort van viraal gegaan (na 1 week al 180 unieke bezoekers per dag en steeds komen er meer bij). Via de site heb ik in 1,5 week al 6 aanvragen voor kits gekregen waarvan 1 oostenrijker, 1 duitser en zelfs 1 uit Canada! Bizar! En op het moment dat ik dit schrijf krijg ik weer een aanvraag binnen.
Zodra de rush wat voorbij is zal ik weer wat audio onderdelen maken. Heb je ideeën dan zijn die natuurlijk welkom. Maar goed, de reden van deze discussie was dat ik off-topic bezig was en nu doe ik het weer…

Excuses daarvoor.