Maar om Nescio te parafraseren :
"Het zijn 16 draadbruggen, maar mooie draadbruggen, al zeg ik het zelf."
groet,
Aat
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
knuisje schreef:Ik denk dat je wel het maximum eruit hebt gehaald voor een enkelzijdige print met vnl. through hole componenten.
Dat zou mogelijk genoeg kunnen zijn,uitproberenray5150 schreef:Ik snap je punt, Anne. denk je dat het erbij leggen van extra (massa) draadbruggen zin heeft ?
Dan bouw je in iedergeval geen steenmarterverjager!ray5150 schreef:Ach, ga ik dat verschil horen ?
Als je wilt dat ook goedkoop klinkt.............ray5150 schreef:Ach, ga ik dat verschil horen ?
Hmmm, dat zou wel een hoop gedoe besparen...knuisje schreef:Ik heb evt. nog wel een tweedehands ivy voor je liggen.
Excuus, kleine misunderstanding...het is al aangepast.knuisje schreef:Nee, het is deze: klik
Valt wel mee, kwestie van veel recyclen...maikbike schreef:het woord goedkope kan straks ook uit de topictitel
R1, R3, R5 en R7 van jouw schema ontbreken op de ivy print, die zou je evt. op een stukje gaatjesprint ervoor kunnen zetten. En in plaats van 2 maal LME49990 heb je nu 1 LME49720 opamp voor de gebalanceerd naar single ended conversie.ray5150 schreef:Er zal dus het een en ander moeten worden aangepast om uit te komen op het schema zoals ik het in eagle heb gezet.
Maar ik denk dat dat wel gaat lukken.
Ook niets mis mee.knuisje schreef:En in plaats van 2 maal LME49990 heb je nu 1 LME49720 opamp voor de gebalanceerd naar single ended conversie.
Daar is plek voor op de DAC PCB, tussen de CS4398 en de opamp.knuisje schreef:R1, R3, R5 en R7 van jouw schema ontbreken op de ivy print, die zou je evt. op een stukje gaatjesprint ervoor kunnen zetten. .