Iedereen bedankt voor de gezellig dag!
En Weidok bedankt voor de organisatie. Leuke locatie, zeker met het mooie weer van vandaag.
8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Op naar volgend jaar, Ytzen bedankt voor de organisatie. 
Zal zorgen dat ik volgend jaar ook weer een bijdrage kan leveren met een project, mogelijk zijn dan mijn ExtremA mono versterkers klaar.
Zal zorgen dat ik volgend jaar ook weer een bijdrage kan leveren met een project, mogelijk zijn dan mijn ExtremA mono versterkers klaar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Zeer geslaagde dag! En in oktober is een stuk beter dan in november, qua rookclub buiten!