We wachten in spanning af.
Zou er een kans bestaan dat het ontwerp te combineren is met de AF-DAC2? Ik bedoel dat er een paar analoge ingangen op zitten die vanuit de uP van de AF-DAC2 geselecteerd kunnen worden, zodat er bij de ingangskeuze bijvoorbeeld 4 analoge en 4/5 digitale ingangen te gebruiken zijn? Of droom ik nu te ver door?
Groeten,
Mischa
ADC 24b/96kHz
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: ADC 24b/96kHz
nee, gaat binnenkort wel weer leven (als de verbouwing af is en ik weer tijd krijg voor de hobby). ik denk dat ik zo'n bordje van die Uwe bestel, hij kan ze ook compleet opgebouwd leveren. Of Mr.Tube.Lab moet vlot met wat moois komen natuurlijkmischa72 schreef:Het is redelijk stil hier, is dit project doodgebloed?
Waarom zou je dat willen? Waarom niet standaard de hoogste samplerate?Mr Tube schreef:en het liefst voor alle denkbare samplerates.
Ik ben in mijn zoektocht de PCM1850A tegengekomen met meteen 6 stereo kanalen als ingang. Deze kan tot maximaal 96kHz. Dit lijkt mij ook niet verkeerd voor een analoge bron, toch?
Groeten,
Mischa
Het bordje van TI is iets duurder maar dan heb je naast SPDIF ook I2S en DSD uitgangen. Bij de laatste twee vermijd je de extra conversie naar SPDIF, en kun je zo de AF DAC in.