Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal »
Walt schreef:Ik zou ze gewoon preventief kopen!
Groetjes Walter
ja, want woofers, net als tweeters, als je ze weer wilt verkopen ben je ze zo kwijt

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
heb je hier wel eens in de kast gekeken?

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
dre schreef:heb je hier wel eens in de kast gekeken?

Dat jij te lui bent om ze hier op het forum te koop aan te bieden, kunnen wij niks aan doen!

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
meer dingen die ik 'ooit' nog wil maken.......
-
bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
-
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 »
dre schreef:meer dingen die ik 'Nooit' nog wil maken.......

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
ga is iets anders al willen!

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
ik heb er over nagedacht en toch voor een kant en klare oplossing.
dus nu maar op zoek naar nog zo`n subje.....
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Gisteravond deze werkelijk prachtige luidsprekers mogen aanschouwen en beluisteren.
Subliem afgewerkt ! ben best wel een tikje jaloers...

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
ray5150 schreef:Gisteravond deze werkelijk prachtige luidsprekers mogen aanschouwen en beluisteren.
Subliem afgewerkt ! ben best wel een tikje jaloers...

En hoe klinken ze?

-
hannesie
- Berichten: 17867
- Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
- Locatie: Dordrecht
-
Contacteer:
Bericht
door hannesie »
ray5150 schreef:Gisteravond deze werkelijk prachtige luidsprekers mogen aanschouwen en beluisteren.
Subliem afgewerkt ! ben best wel een tikje jaloers...

Dat kan ik wel begrijpen, heb ze ook gezien en gehoord.

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Vandaag een start gemaakt met de filterkastjes.....

-
Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Henkjan »
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
+1
En de grote vraag rest nog, Neutrik of WBT...

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Camera vergeten.....
WBnee in ieder geval.....
Neetrik in ieder geval.....
Een tip van Tony ga ik me even in verdiepen.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Nog niet klaar??????

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Morgen weer een stukkie.
Rustig aan!

-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Dré denkt vast : ik heb nog 363 dagen !

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Er bij blijven wachten tot het droog is vind ik ook weer wat.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Werk je buiten dan?

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Het carbon is gelukt!
Nu het aanbrenegn van de laklagen nog....

-
rho
- Berichten: 4766
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
- Locatie: Peer, België
Bericht
door rho »
Hoe krijg je dat multiplex zo mooi gebogen? Of kan je die ronde hoeken ergens zo kopen?
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Gewoon 's avonds in je slip steken.

-
bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
-
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 »
rho schreef:Hoe krijg je dat multiplex zo mooi gebogen? Of kan je die ronde hoeken ergens zo kopen?
+1
dre schreef:Gewoon 's avonds in je slip steken.

-1
=0 (we hebben nog geen concreet antwoordt)
-
rho
- Berichten: 4766
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
- Locatie: Peer, België
Bericht
door rho »
Dan stel je al eens een vraag uit interesse in het bouwproces...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
rho schreef:Dan stel je al eens een vraag uit interesse in het bouwproces...
Denk je dat we daar dan een zinnig antwoord op krijgen?