Dat had ik wel verwacht van iemand die zijn eigen auto niet wast............dre schreef:hoho,ik gebruik goud draad in het filter.
[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
je bedoelt ze zijn van koper, maar de kosten zijn goud?dre schreef:hoho,ik gebruik koper/goud draad in het filter.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Die van MA zijn toch veel mooier...

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik kan je hier wel gelijk bij geven, maar die ePay exemplaren mogen er ook best wezen. Alleen de baffle is niet zo fraai.ray5150 schreef:Die van MA zijn toch veel mooier...![]()
En we kennen het verhaal achter deze MA exemplaren en dat is toch best wel indrukwekkend.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat was ook direct wat mij opviel, had hij die zwart in de kleur van de drivers gemaakt, dan was het een veel rustiger beeld.Alleen de baffle is niet zo fraai.
Maar dan toch nog wel een prijs, dan bouw ik liever zelf, veel leuker.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik weet al waarom Dre hiermee aan komt... zie de SpeakON tussenverbining bij de foto's
, da's waarschijnlijk waar hij op geilt 
- Hifi_goeroe
- Berichten: 151
- Lid geworden op: di 20 feb 2007, 20:59
- Locatie: Almere
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Lukt het een beetje of ben je inmiddels aan het verhuizen?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Toch niet net voor de eindstreep stilgevallen?
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dan ben je nu officieel door Erik voorbij gestreefd
Eerste driver passing is al geweest:
Eerste driver passing is al geweest:
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
No worries guys.......druk bezig met de filterplanken maar dat valt niet mee.
weinig tijd, dan weer alles moeten opruimen voor kijkers of OpenHuis-dagen, en het is een heel gepuzzel om de onderdelen geplaatst te krijgen in een kast die al af is in combinatie met filteronderdelen van gigantische afmetingen.
@Erik....sodeju.....gaaf man, goed werk
Prachtig! 
weinig tijd, dan weer alles moeten opruimen voor kijkers of OpenHuis-dagen, en het is een heel gepuzzel om de onderdelen geplaatst te krijgen in een kast die al af is in combinatie met filteronderdelen van gigantische afmetingen.
@Erik....sodeju.....gaaf man, goed werk
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zijn die filters dan zo groot? Je hebt een speaker-opening voor 15" driver! Daar moet toch al het een en ander door passen.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Gebeurt er hier nog wat, de laatste tijd ? 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
het lijkt me inderdaad een beetje op een zijspoor te zijn beland...... 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Verhuizing schat ik in , soms zijn andere dingen belangrijker dan audio.
Soms
!
Wel jammer zo net voor de eindstreep.
We moeten maar even geduld hebben.
Soms
Wel jammer zo net voor de eindstreep.
We moeten maar even geduld hebben.
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 300
- Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik hoop dat het voorspoedig gaat,succes met de verhuizing.
En met de speakers natuurlijk,ik lust wel een bakkie binnenkort als alles klaar is
En een luistersessie natuurlijk
En met de speakers natuurlijk,ik lust wel een bakkie binnenkort als alles klaar is
En een luistersessie natuurlijk
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zonde als het gestrand is...
Als plijster op de wond wil ik voor een vriendenpijsje de restanten wel overnemen en kijken of ik er nog wat mee kan...

Als plijster op de wond wil ik voor een vriendenpijsje de restanten wel overnemen en kijken of ik er nog wat mee kan...
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Of de kasten zijn te groot en hij is al weken aan het twijfelen: Of we breken de deur uit het nieuwe huis om de speakers binnen te halen of we beginnen opnieuw. 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hij wil ze gewoon niet te zwaar maken zodat hij ze makkelijker mee kan nemen naar Breda
Een paar drivers achterwege laten maakt dan al een heel verschil
Een paar drivers achterwege laten maakt dan al een heel verschil
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Geen paniek jongens........ben de laatste tijd gewoon erg druk met andere dingen. Eens zien of me kan nomineren voor Luidspreker van het jaar 2014 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Je bent toch niet zwanger?????????????MechanicalAnimal schreef:Geen paniek jongens........ben de laatste tijd gewoon erg druk met andere dingen. Eens zien of me kan nomineren voor Luidspreker van het jaar 2014
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Kids?????????.....ga je mond spoelen man........ 

