Ik doelde eigenlijk op de nieuwe donor speakertsRij nu een 190e - 2.6 dus dan weet je het wel(vlak een crx type ed9 met zn grote achterklep en laadruimte niet uit in verhouding met de afm. van de auto zelf). Dit gaat never in een 190e, dus zelf af te halen
.
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Bestaan er ook andere ontwerpen met een dubbele 250mm woofer die het ook lekker neer zetten?hrscharft schreef:Ik doelde eigenlijk op de nieuwe donor speakertsRij nu een 190e - 2.6 dus dan weet je het wel(vlak een crx type ed9 met zn grote achterklep en laadruimte niet uit in verhouding met de afm. van de auto zelf). Dit gaat never in een 190e, dus zelf af te halen
.
Re: het "te koop gezien" topic....
Geen flauw idee
maar als ze niet bestaan?.......
Waarom doe je ze dan weg? Jij zit vast al LANG op iets nieuws te broeden.
Wat wel gezegd mag worden is dat ik je beide topic's altijd met veel plezier heb meegelezen. En je zowel met de Seas' als deVisatons Vifa's (excuses die twee haal ik altijd door elkaar) Heel erg mooi werk geleverd hebt 
Waarom doe je ze dan weg? Jij zit vast al LANG op iets nieuws te broeden.
Wat wel gezegd mag worden is dat ik je beide topic's altijd met veel plezier heb meegelezen. En je zowel met de Seas' als de
Laatst gewijzigd door hrscharft op wo 25 sep 2013, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Eigenlijk vervelen ze me nog steeds niet en ik vind het nog steeds geweldig om naar te luisteren.hrscharft schreef:Geen flauw ideemaar als ze niet bestaan?.......
Waarom doe je ze dan weg? Jij zit vast al LANG op iets nieuws te broeden.![]()
![]()
Wat wel gezegd mag worden is dat ik je beide topic's altijd met veel plezier heb meegelezen. En je zowel met de Seas' als de Visatons Heel erg mooi werk geleverd hebt
Maar een nieuwe uitdaging ga ik niet uit de weg.
Met Visatons heb ik meen ik geen project gedaan.
Re: het "te koop gezien" topic....
Linkwitz Orion............??Hondasnl schreef:Bestaan er ook andere ontwerpen met een dubbele 250mm woofer die het ook lekker neer zetten?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Very nice Hans!hannesie schreef:Linkwitz Orion............??Hondasnl schreef:Bestaan er ook andere ontwerpen met een dubbele 250mm woofer die het ook lekker neer zetten?![]()
Zijn dit 250mm drivers?
Maar ik zie liever 2x conus ipv 1x conus + 1x magneet
Re: het "te koop gezien" topic....
Isis?
Galactica?
Of ander leuk ontwerp met 4 stuk Eton 12" er staan er momenteel al twee te koop op het forum
Galactica?
Of ander leuk ontwerp met 4 stuk Eton 12" er staan er momenteel al twee te koop op het forum
Re: het "te koop gezien" topic....
Klinkt interessanthrscharft schreef:4 stuk Eton 12"
Maar zijn dit bestaande ontwerpen of enkel losse units.
Het valt niet mee zomaar 2x 250mm in serie te schakelen samen met een middentoner en tweeter.
Hoor het graag!
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zou zeggen kijk eens in het topic van Mechanical Animal. Die heeft dan wel geen eton gebruikt maar wel een onwijs mooie set neergezet. En voor zover ik weet werd er in het originele ontwerp gebruik gemaakt van 2x Eton 11" per kant.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die topic ken ikhrscharft schreef:Ik zou zeggen kijk eens in het topic van Mechanical Animal. Die heeft dan wel geen eton gebruikt maar wel een onwijs mooie set neergezet. En voor zover ik weet werd er in het originele ontwerp gebruik gemaakt van 2x Eton 11" per kant.
Mooi project!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
btw: hoe is t met je desktop op-schaal versie die je van plan was?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ben ik uiteindelijk niet meer mee verder gegaanHenkjan schreef:btw: hoe is t met je desktop op-schaal versie die je van plan was?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
jammer. ik heb nog wel een doos met spullen voor een desktop nescio staan, ga ik volgend jaar wel weer mee verderHondasnl schreef:Ben ik uiteindelijk niet meer mee verder gegaanHenkjan schreef:btw: hoe is t met je desktop op-schaal versie die je van plan was?.
Re: het "te koop gezien" topic....
paasproject 2014 ?jammer. ik heb nog wel een doos met spullen voor een desktop nescio staan, ga ik volgend jaar wel weer mee verder
mvg
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog een paar buisjes iemand?
Hele doos vol voor twee tientjes. Buisjes uit de P-serie meer staat er niet bij.
http://www.circuitsonline.net/aanbod/12 ... van-2.html
Hele doos vol voor twee tientjes. Buisjes uit de P-serie meer staat er niet bij.
http://www.circuitsonline.net/aanbod/12 ... van-2.html
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
veiling van audio & HT spul:
https://www.bva-auctions.com/auction/lo ... lot-number
https://www.bva-auctions.com/auction/lo ... lot-number
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
muziekinstrumenten:
https://www.bva-auctions.com/auction/index/8982/
https://www.bva-auctions.com/auction/index/8982/
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind de startprijzen bij BVA nogal hoog, niet vergeten dat er ook nog veilingkosten en btw bij komen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
niet alleen bij BVA zijn ze hoog, ik zag laatst op een veiiling van gereedschap gebruikt spul voor meer weggaan dan de nieuwprijs....
Re: het "te koop gezien" topic....
Televisies soms ook, vragen ze gerust 400,- voor een standaard televisie van 2 jaar oud.
Dat gaat zo snel tegenwoordig, nieuw is die tv dan al geen 400,- meer waard.
Toch wordt er op geboden...
Dat gaat zo snel tegenwoordig, nieuw is die tv dan al geen 400,- meer waard.
Toch wordt er op geboden...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
naja, is goed voor de schuldeisers van t fallicement moet je maar denken, krijgen mensen mss toch hun loon nog uitbetaald door de curator
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Ligt hier vijf kilometer vandaan, even een mailtje sturen hoe groot ze zijn. 
