ben ted berris uit neerpelt belgie
hou van veel soorten muziek,maar vooral het hardere genre
vind dat het vanaf vinyl het beste klinkt maar vanwege het gemak heb ik in de werkplaats een receiver met cd speler staan.
ben veel met oude auto's bezig en daarom zeker ook oudere apparatuur.
gebruik diverse pioneer sx'n (650-850 en 950) met philips (cd 104-304) cd spelers.
reden dat ik hier terecht kom is omdat ik mensen zoek die me kunnen helpen om deze apparatuur te repareren/verbeteren.
weet niet of dat kan/lukt, maar na aanleiding van een marktplaats advertentie zag ik dat er behoorlijk wat verbeterd
zodoende.]
groeten ted berris
