We zullen nog wel eens zien of we de 75 gaan halen, Hans.
Goed, de laatste werkzaamheden zijn voltooid. alle eerder genoemde problemen zijn nu opgelost.
Het probleem met de DC protectie is verholpen door een firmware update van Knuisje,
En er is een schakelaar aangebracht om te schakelen van spelen, naar programmeren.
Helaas is het door alle bekabeling wel iets rommeliger geworden dan de bedoeling was.
Dan was er nog het probleem met de elco, deze is opgeboord naar 6.5 mm, en getapt met M8, is gelukkig goed gegaan.
De nieuwe bout zit er muurvast in, helaas had ik voorlopig niet de mogelijkheid om achter een M8 Inbus aan te gaan, dus nu zit er een 6-kant in. het is inderdaad geen gezicht nu.
En in actie :
Morgen in de set aansluiten, en dan zal ik ook eens kijken of ik een filmje kan maken van het opstarten en afschakelen.
Het is een verbazingwekkend gezicht, een PC is er jaloers op...
Trouwens, laat ik hier gelijk iedereen bedanken die eraan mee gewerkt heeft, het zijn zo'n beetje teveel mensen om op te noemen.
Maar iedereen heel erg bedankt !
