Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Na de ervaringen afgelopen luisterdag in Breda, tijd voor een plaatje met een praatje voor het inzamelen van geld voor het nationale MS Fonds.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Ik kom niet, maar wil graag een donatie doen!
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Voor donaties:
http://www.nationaalmsfonds.nl/index.ph ... Itemid=275
wil geen dubbele administratie!
Bij donaties kun je vermelden : initiatief:'een plaatje met een praatje 13 oktober' S Dorpema
Mijn dank is groot!
http://www.nationaalmsfonds.nl/index.ph ... Itemid=275
wil geen dubbele administratie!
Bij donaties kun je vermelden : initiatief:'een plaatje met een praatje 13 oktober' S Dorpema
Mijn dank is groot!
Laatst gewijzigd door doppedoos op ma 16 sep 2013, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
Vrijdag naar Radio Enkhuizen voor een interview over project 'plaatje met een praatje' en nu al druk bezig met voor luisteren en uitzoeken van de muziek van 13 oktober!!
Re: Een plaatje met een praatje 13 oktober (NH)
interview door http://www.wimkeller.nl/ !! inmiddels wekelijks een praatje met hem op onze gezamenlijke fysiotherapie en regelmatig luisteren naar Jazzzzzz uit de '50 in mn studio. 
