Verveling ?jappa schreef:Ray wat is de reden dat je een losse usb dac gekocht hebt, ik je bij de lijst van de HK dac staan
En de prijs was ook errug leuk.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Verveling ?jappa schreef:Ray wat is de reden dat je een losse usb dac gekocht hebt, ik je bij de lijst van de HK dac staan
Gek kreeg het idee dat je eerder te veel projecten hebt lopenray5150 schreef:Verveling ?jappa schreef:Ray wat is de reden dat je een losse usb dac gekocht hebt, ik je bij de lijst van de HK dac staanIk heb inderdaad een HK DAC, die zit in mijn CD speler ingebouwd. een standalone erbij leek me wel leuk in het kader van experimenteren met uitgangstrapjes.
En de prijs was ook errug leuk.
Nee, ik al weer veel te veel verteld, straks heb ik niks meer om in topic te plaatsen...jappa schreef:Is dat ook wat jij gaat doen?
Hmmm ik wacht gespannen, ben ook al weer verlijd tot heb bouwen van een pass F5.... dus moet nu even dingen gaan afwegen want met mijn budget kan lang niet alles.ray5150 schreef:Nee, ik al weer veel te veel verteld, straks heb ik niks meer om in topic te plaatsen...jappa schreef:Is dat ook wat jij gaat doen?
Je ziet het vanzelf wel verschijnen.
ray5150 schreef:Nee, ik al weer veel te veel verteld, straks heb ik niks meer om in topic te plaatsen...
Je ziet het vanzelf wel verschijnen.