"ben jij nieuw hier?"

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

"ben jij nieuw hier?"

Bericht door MickRS »

Ik wel...

Dus maar even vertellen wie ik ben en wat ik hier doe. Ik ben Mick en eigenlijk altijd al bezig geweest met audio enzo. Op mijn 13e denk ik voor het eerst een poging gewaagd om zelf boxen te bouwen, en dat een paar keer in mijn leven herhaald.

Mijn set up: melody Onix sp3 buizenversterker, Shanling cd speler, B&O Beogramm 4002 platenspeler en Jordan jx92s in het VTL design kast. Oh ja, en Reeson single core bekabeling.

Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een single ended buizenversterker en een nieuwe set speakers waar ik ook weer gebruik wil maken van de jordans, maar dan in een niet alledaagse FAST set up. Vandaar dat ik mij nu ook ingeschreven heb op dit forum. Want hoe meer ik erover lees, hoe meer vraagtekens ik heb. Zeker nu ik ook gebruik maak van WINIsd. :?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: "ben jij nieuw hier?"

Bericht door ray5150 »

In dat geval, van harte welkom hier, Mick.
Veel lees en knutselplezier toegewenst. :D
Plaats reactie