Complimenten hoor, erg mooi en origineel gedaan!
Ben je niet bang dat de klankkast van de gitaar die daar hangt gaat mee resoneren?
Blanda rears
Moderator: Beheerdersteam
Re: Blanda rears
Dank je.
Ja, die gitaar gaat af en toe wel "meepraten".
Maar ja, onze huiskamer is niet zo groot dus waar ik hem ook hang, hij zal gaan resoneren.
Zelfs als je een gewoon gesprek heb hoor je hem nog wel eens resoneren.
Maar echt een groot probleem is het gelukkig niet.
Ja, die gitaar gaat af en toe wel "meepraten".
Maar ja, onze huiskamer is niet zo groot dus waar ik hem ook hang, hij zal gaan resoneren.
Zelfs als je een gewoon gesprek heb hoor je hem nog wel eens resoneren.
Maar echt een groot probleem is het gelukkig niet.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
