hallo
ik heb wat (computer) speakers onder het bed gezet (alle maal van die aude dingen die je weg zou gooien) en ze geven een geweldig geluid sinds ik ze onder het bed heb gezet
ik zou graag apple airport erbij willen maar met films kijken van de laptop (gebruik ik de installatie dus ook voor) is het programma tje wat ik heb gevonden voor windows te veel vertragen dus zou ik voor de laptop graag de 3.5 mm kabel behouden kijk maar in de bijlage wat ik bedacht heb.
ik zou graag horen of dit mogelijk is of niet .
speaker's met meerdere bronnen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: speaker's met meerdere bronnen
Misschien moet je de volgende keer iets meer tijd aan je tekst spenderen.
Het korte antwoord is, nee. Misschien heb je mazzel en kunnen je laptop en AE er wel tegen, maar de kans is groot dat het niet goed werkt. Je zoekt eigenlijk een eenvoudig mixertje.lukeg01 schreef:Hallo,
Ik heb wat (computer) speakers onder het bed gezet. Dit zijn allemaal oudere setjes die men normaliter weg zou gooien. Ze leveren een geweldig geluid, ondanks dat ik ze onder het bed heb gezet. Ik zou graag een Apple AirPort Express als bron willen toevoegen. Ik wil echter de audio van de laptop, welke ik beschikbaar heb via een 3.5 mm stereo jack, behouden. Nu had ik bedacht dat ik deze twee bronnen middels een "omgekeerde" splitter zou kunnen mengen tot 1 signaal. Is dit een oplossing voor mijn probleem?
ik zal heel eerlijk zijn ik zit niet echt in de oudio wereld
zou je me een linkje kunnen geven
zou je me een linkje kunnen geven
laten we zeggen dat dat niet echt was wat ik bedoelde.... Ik had het eigenlijk over het mixertje
luke
EDIT:
Even ter info ik hoef maar 1 van de bronnen tegenlijk te gebruiken
luke
EDIT:
Even ter info ik hoef maar 1 van de bronnen tegenlijk te gebruiken