Dat verwondert me niksknuisje schreef:Hier knuis., bij de huidige versie gaat er nog iets mis bij de adc.
Schijn bedroog dus nietAh!buis schreef:Ondertussen wat in de controllercode van Knuisje gesnuffeld.
Bij het uitlezen van de ADC moet die gestart door een bit(6) te zetten,
maar het lijkt me dat zoals hier gedaan dan ook de ADC uitgeschakelt wordt(bit7=0).
@Peter,
die kleine snelheid zal wel niet zo hinderen met die paar kB voor de µC
Anne
