MechanicalAnimal schreef:Shadow schreef:Kreeg net een smsje dat ie vandaag geleverd wordt

Hoe bevalt ie inmiddels?
ik had wel verwacht dat je hitachi wat langer mee zou gaan eerlijk gezegd.
maar goed, nu genieten van je Makita, is volgens mij wel een stapje omhoog in algehele kwaliteit lijkt me.
Nou de machine heeft echt veel afgezien en is een paar keer goed gestuiterd, de oplader kon daar aanzienlijk minder goed tegen
Ik ben inmiddels aan de 2e Makita bezig want m'n zus ging d'r schuur afbreken (om ergens anders weer op te bouwen - het moest heel blijven dus) en haar 10.8v bosch machine met ingebouwde accu was snel leeg en dan moet je wachten tot ie weer vol is - ik zei heel vrolijk; 'neem die van mij maar mee, daar zitten 3 accu's bij' nou dat heb ik geweten, een paar uur later kreeg ik een appje; 'hoi broer, ik heb net geld overgemaakt voor je boormachine, bestel er nog maar 1 want ik houd deze' nou ok dan,
dus maandagavond bij Axminster een 2e besteld en die was woensdag al binnen
Maar hij bevalt super, is wat zwaarder als de Hitachi en dat is even wennen, wat ook even wennen is, is dat als je er mee schroeft, je er niet van uit moet gaan dat ie zwaarder gaat lopen als je schroefkop tegen het hout aan komt, nee deze fietst een 4x40 met torx kop gewoon overal dwars doorheen

zonder zwaarder te gaan lopen
