onlangs had ik de kans om 4 css sdx7 kick-midbass woofertjes te bemachtigen
nu zit ik al in de caraudio met home audio te experimenteren en ben ik daar al heel bekend met4- 3 en 2weg configuraties.
maar ik wil met deze (2per zuil) zuilen maken maar weet niet of ik 3- of 2- weg wil gaan
en wat moet ik dan nemen, stel dat ik markaudio voorstel maar met 2 zulke midwoofers als een sdx7 zal het hoog toch vergaan in niets? of zal het toch niet gebalanceerd klinken. ook heb ik geen ervaringen met dit merk.
en bij 3weg dan met 2 fulrange en 1 tweeter of 1 ribbon spelen zoals de column 2 van vifa(eigen variant van maken dan)
nu is de vraag wat is het beste (klinkt er het mooist gebalanceerd) i.s.m de css sdx7
er komt met de tijd nog een 10 of 12 inch sub bij.
graag een opinie van kenners...
