Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Arno schreef:dre schreef:DSC00266.JPG
lekker veel ruimte om de speaker heen!

Dat streepje in het midden op die balk, is dat nou klanktape?
bijna goed!
een stukje rubber war m`n dempingspaneel op stond.
cool schreef:dre schreef:
lekker veel ruimte om de speaker heen!

Ruimte voor een knusse bank Dre

ben blij dat die bank is vervangen voor een stoel,dus jammer loek!
heb je trouwens al wat gemaakt?
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
en nu heb ik 10 sets speaker terminals nodig voor de filterkastjes.......
in termino zitten de wbt 763.....
maar die zijn in 2 jaar een piepklein ietsje duurder geworden.......
ik ben op zoek naar een semi exotische vervanger,maar echt veel kan ik nog niet vinden eigenlijk......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Actief is uiteindelijk toch goedkoper en beter.......

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
in dit geval zou je het bijna denken!
maar beter.......
loek is hier laatst geweest,vraag hem maar of actief zoveel beter is.....
-
Pjotr
- Berichten: 36753
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
dre schreef:en nu heb ik 10 sets speaker terminals nodig voor de filterkastjes.......
in termino zitten de wbt 763.....
maar die zijn in 2 jaar een piepklein ietsje duurder geworden.......
ik ben op zoek naar een semi exotische vervanger,maar echt veel kan ik nog niet vinden eigenlijk......
Wel monteren met een gouden sleutel hè, anders is het voordeel van WBT weg
Als je wat rond zoekt kom je toch zat tegen. tegen een fractie van de prijs?
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Pjotr schreef: tegen een fractie van de prijs?
Levensgevaarlijk, stel je voor dat het net zo goed klinkt ? is tie toch mooi in z'n zak gescheten met die dure
stekkers. interlinks.

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
liefst koperen geleiders en geen messing,dan wordt de keuze al flink minder......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Stap nou gewoon lekker over op Speakons, zijn er zelfs in 8 polig!

-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Speakon...Als het voor merken als Meyersound, Renkus-Heinz en JBL goed genoeg, waarom dan niet voor Dre ?

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
ray5150 schreef:Speakon...Als het voor merken als Meyersound, Renkus-Heinz en JBL goed genoeg, waarom dan niet voor Dre ?

Is inmiddels de industriestandaard!
-
jeroen_d
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12871
- Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
-
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d »
Speakon is echt heel netjes hoor. De contacten zijn verzilverd, ze zijn speciaal ontwikkeld voor minimale contactweerstand en hoge stromen.
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Hamerstuk, dus !

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
de frontjes van de filtetkastjes zijn zo gemaakt dat er terminals in gaan.......
speakon mankeerd inderdaad niets aan,maar lelijk is het wel.
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
mooi!
lelijk!

- speakon_male_female.jpg (8.14 KiB) 169 keer bekeken
-
Pjotr
- Berichten: 36753
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Daar is wel een oplossing voor hoor:
B.t.w. Komen die W.B.T.'s aan de voorkant dan? Vind ze er wel een beetje antiek uitzien...
Laatst gewijzigd door
Pjotr op do 01 aug 2013, 23:31, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
even dompelen!

-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
dre schreef:mooi!
De bijlage Foto0300.jpg is niet meer beschikbaar
lelijk!
De bijlage speakon_male_female.jpg is niet meer beschikbaar
Huu, Peerd.
Ook in volledig metaal verkrijgbaar, in twee kleuren, nota bene !
http://www.contrik.ch/en-ch/products/stx-series/
-
hannesie
- Berichten: 17867
- Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
- Locatie: Dordrecht
-
Contacteer:
Bericht
door hannesie »
Die glimmen niet genoeg, dre wil kunnen poetsen.

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
achteraf had het misschien de betere keuze geweest,maar nu is het niet anders......
maar nu even weg wezen met die neutriest en kom op met mooi advies!

-
Walt
- Berichten: 14143
- Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt »
Die adviezen ga je hier niet krijgen... net zoals ik hier geen leden kan vinden die Mundorf Silver/Gold/Oil hebben liggen..
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Walt schreef:Die adviezen ga je hier niet krijgen... net zoals ik hier geen leden kan vinden die Mundorf Silver/Gold/Oil hebben liggen..
Groetjes Walter
ik weet het walter.....
misschien worden ze nog eens een keer wakker.
mooie powercables met iego stekkers zullen ze waarschijnlijk nooit in huis halen.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Lego stekkers????
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
beter iezen!

-
Walt
- Berichten: 14143
- Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt »
ds23man: welcome to the world of hi-end audio!
Groetjes Walter