[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Thanks! dit overtreft ook al mijn verwachtingen moet ik zeggen
. Ik had niet gedacht dat ze zo fraai zouden worden. 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Sodeknetters, dit is echt heel mooi!

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Nu zie je pas echt goed hoe mooi je de stroken fineer hebt uitgekozen. De juiste tekening op de perfecte plaats.
Heel, heel erg mooi!
Heel, heel erg mooi!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
MechanicalAnimal schreef:Thanks! dit overtreft ook al mijn verwachtingen moet ik zeggen. Ik had niet gedacht dat ze zo fraai zouden worden.
en hoe makkelijk aanbrengen!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat wordt errug fraai, complimenten! Wat ik me afvraag met die wax, ivm een projectje, voelt het vettig aan als het is aangebracht, of droog?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Gewoon droog, net als lakBarry2001 schreef:Dat wordt errug fraai, complimenten! Wat ik me afvraag met die wax, ivm een projectje, voelt het vettig aan als het is aangebracht, of droog?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
+1dre schreef:en hoe makkelijk aanbrengen!
eerste laagje was echt een eitje...trok er ook vrij vlot in en het was heel makkelijk te zien waar je nog niet geweest was. Tussendoor dus even heel licht schuren vanwege de opstaande houthaartjes (P600 met het handje, geen schuurblokje) en daarna de 2de laag erop. Beide lagen aangebracht met een 10cm spalterkwast van de Karwei. Er wordt geen 3de laag met de doek opgebracht.
dat laatste inderdaad, droog.Barry2001 schreef:Dat wordt errug fraai, complimenten! Wat ik me afvraag met die wax, ivm een projectje, voelt het vettig aan als het is aangebracht, of droog?
als je eens een proefstuk wilt doen, ben je welkom...heb nog wel iets over
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Maarten, in ons vorige huis hadden we een eiken vloer in de woonkamer waar was op zat, bleef altijd wat groezelig. Zag er wel erg goed uit, net als bij jou haalde het heel mooi de houtnerf op. Vandaar de vraag. Ik houd het in gedachten, lijkt mooi spul inderdaad.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zelfs in een fabriek had het niet nog mooier geworden ,niemand geloofd straks nog dat je die dingen zelf hebt gebouwdMechanicalAnimal schreef:Thanks! dit overtreft ook al mijn verwachtingen moet ik zeggen. Ik had niet gedacht dat ze zo fraai zouden worden.
Gelukkig heb je het forum als bewijs
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
thanks guys
na 3 daagjes is de olie wel voldoende uitgewasemd om de topkastjes op hun plek te zetten.
na 3 daagjes is de olie wel voldoende uitgewasemd om de topkastjes op hun plek te zetten.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
en zo ziet dat er uit in de woonkamer 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Doet de naam galactica eer aan! OUT OF THIS WORLD!!!
Echt super gedaan man, nu zie ik ook hoe tactisch je het fineer uitgelijnd hebt op de verschillende vlakken. Echt mooi man!
Echt super gedaan man, nu zie ik ook hoe tactisch je het fineer uitgelijnd hebt op de verschillende vlakken. Echt mooi man!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ziet er keurig uit!
nu vol gas door!
nu vol gas door!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Daar sluit ik me bij aan, heeft al veel te lang geduurd. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
zelfs achteropavdboom schreef:.... nu zie ik ook hoe tactisch je het fineer uitgelijnd hebt op de verschillende vlakken. Echt mooi man!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
jemig dat word super zo!
Als ik jou was zou ik al m'n snipperdagen opnemen ,afbouwen die handel
Als ik jou was zou ik al m'n snipperdagen opnemen ,afbouwen die handel
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het wordt zo nu wel eens tijd voor foto's van de kasten met de units erin...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
+1jemig dat word super zo!
Als ik jou was zou ik al m'n snipperdagen opnemen ,afbouwen die handel
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik zou die snipperdagen niet opnemen. Door geduld te betrachten (mijn zwakste punt
) ben je tot dit waanzinnige resultaat gekomen...op dezelfde voet doorgaan dus
Satefan
Satefan
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het doorzettingsvermogen is zeker een pluim waard, nee en zeker nu niet de zaak gaan afraffelen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Op naar de volgende 76 pagina's! 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
iedereen super nieuwsgierig hoe het eind resultaat is geworden.
volgens mij heeft M.A. de units er in geschroefd en zicht 10 dagen opgesloten met zijn grote pracht staaltje vakmanschap en toewijding van 1,7m hoog icm met een hele berg CD's.
nu nog wachten wanneer hij tijd heeft om te posten
volgens mij heeft M.A. de units er in geschroefd en zicht 10 dagen opgesloten met zijn grote pracht staaltje vakmanschap en toewijding van 1,7m hoog icm met een hele berg CD's.
nu nog wachten wanneer hij tijd heeft om te posten
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Gisteravond weer even bij Tony op de tea geweest omdat ik toch nog een zwikje vragen had.
Ik had mijn plankjes met mijn quick&dirty filteropzet meegenomen om zo het hele filter eens na te lopen en zo al mijn vraagtekens tegen te komen.
Wederom nam hij alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Het was erg gezellig en met een notitieblok van met krabbels, hersenspinsels en antwoorden vertrok ik zoals wel vaker, later dan mijn bedoeling was, huiswaarts.
Tony, hartelijk dank weer dat je de tijd voor me wou vrijmaken! Dat zijn aftersales waar een hoop mensen nog wat van kunnen leren
