Geniaal vond ik dat
Groetjes Walter
Moderator: Beheerdersteam
Zeker gaaf!Walt schreef:Gaaf zeg!
Voor wie gaan ze die W1 dan bouwen als ik vragen mag?
Groetjes Walter
Voor wie, dat zal de toekomst leren.Henkjan schreef:voor hun eigen woonkamer natuurlijk
hangt dus af van wat je wil bereiken.Wowly schreef:+1 Liever serieuze luisteraars dan snelle jongens/snelle conclusies.........
Ik was juist van plan dit jaar eens te gaan, maar er zat een Dordts festival in de weg.Daudio schreef:Nog meer leden bij het North Sea Jazz Festival geweest?
Dit jaar even niet i.v.m.vakantie. Als ik heel eerlijk moet zijn valt mij de programmering ieder jaar meer tegen, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Verder vind ik de sfeer altijd wel lekker op het North Sea Jazz festival. Misschien volgend jaar maar weer.Daudio schreef:Nog meer leden bij het North Sea Jazz Festival geweest?
De techneuten van die laatsten hadden dus beter de CD ter hand kunnen nemen als referentie hoe het in het echt zou moeten klinken.Daudio schreef:Na een weekend North Sea Jazz, weer een hele goede referentie hoe de muziek, de instrumenten en de stemmen in het echt klinken.
Mijn hoogte punten waren Jonathan Jeremiah, Gregory Porter met het Metropool Orkest, Jamie Cullum, Michael Camilo, Santana, Sting, Marcus Miller en de topper was Jose James. Diana Krall en Bob James/Dave Sandborn/Steve Gadd, klonken erg slecht. De CD's zijn veeeeel beter.
Kijk uit voor forumleden die heel selectief lezen, die kunnen in de bovenstaande citaten (cherry picking) een heel verkeerde bedoeling zien!Daudio schreef:Diana Krall en Bob James/Dave Sandborn/Steve Gadd, klonken erg slecht.
Wel mooi om te horen hoe dicht onze speaker de werkelijkheid benaderd.
Hier de promotie banner van de X-fi High-End AudioshowDaudio schreef:Op 14 en 15 september gaan wij de Daudio W1 speaker demonstreren op de X-fi High-End audioshow in de Koningshof in Veldhoven. Dat wordt de beurs introductie, waar we onze speaker voor het eerst laten zien aan het grote audiofiele publiek.
We staat in kamer 117. Voor meer informatie over deze audioshow kijk op http://www.x-fi-audioshow.nl
Doel is om in een korte presentatie aan te geven "Waarom wij het anders doen!". En "Hoe we dat gerealiseerd hebben en aanbieden". Om vervolgens met een aantal mooie muziek stukken de kracht van dipool en de gebruikte units te laten horen.
Niet te vroeg "pieken"........Daudio schreef:Ik heb er nu al zin in!![]()