[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
waar schuurde jij mee Dre? en deed jij dat tussen de 1ste en de 2de laag, of ook nog na de 2de?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
na de 1e laag opgeschuurd(tot bijna glad) en na de 2e laag nergens meer aan gezeten.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ligt er maar net aan op welke monitor. Op mijn laptop is het mooi. Op 't werk op een 24" monitor is het geweldig!!MechanicalAnimal schreef:yup, erg tevreden mee.....vooral die laatste foto geeft goed weer hoe het er in het echt uitziet.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
't kijkt hier ook wel lekker weg 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
nee. weet ff niet meer welke versie van t doekje t is, staat er niet opMechanicalAnimal schreef:moest jij na dat Schtch-brite schuurdoekje nog opnieuw olien? Ik ken dat schuurdoekje niet namelijk, zijn in verschillende P's te krijgen?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
de kleur is de grofte.
het zal wel grijs op paars zijn,paars is grover.
het zal wel grijs op paars zijn,paars is grover.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
kan t ding ff niet vinden (ben aan t opruimen ivm aftellen naar dakkapel), maarde kleur is donkergrijs iircdre schreef:de kleur is de grofte.
het zal wel grijs op paars zijn,paars is grover.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
okay, thanks guys, en wat voor korrel schuurpapier zou het beste zijn?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik zou zo fijn mogelijk nemen, korrel 1000/1200 is regulier te krijgen, anders bestellen via internet.MechanicalAnimal schreef:okay, thanks guys, en wat voor korrel schuurpapier zou het beste zijn?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Belofte maakt schuld.....vanochtend de eerste klets Hardwax op de kasten.
Fe-no-me-naal vind ik het op het amerikaans notenfineer. Zeker het fineer dat ik op de baffle en facetten heb geplakt zijn echt heel fraai
De overwegend oranje gloed moet je maar even negeren, dat is een combi van licht, flitser en mijn panasonic camera.
Fe-no-me-naal vind ik het op het amerikaans notenfineer. Zeker het fineer dat ik op de baffle en facetten heb geplakt zijn echt heel fraai
De overwegend oranje gloed moet je maar even negeren, dat is een combi van licht, flitser en mijn panasonic camera.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
mooi, heb ik al in huisZweitse schreef:Ik zou zo fijn mogelijk nemen, korrel 1000/1200 is regulier te krijgen, anders bestellen via internet.MechanicalAnimal schreef:okay, thanks guys, en wat voor korrel schuurpapier zou het beste zijn?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Wel eerst even goed laten drogenMechanicalAnimal schreef:mooi, heb ik al in huisZweitse schreef:Ik zou zo fijn mogelijk nemen, korrel 1000/1200 is regulier te krijgen, anders bestellen via internet.MechanicalAnimal schreef:okay, thanks guys, en wat voor korrel schuurpapier zou het beste zijn?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Prachtig stukje werk.
Als je toch ziet wat er hier allemaal gemaakt wordt, dan zou je toch denken dat de naam van de site veranderd moet worden in PZBA. De P voor professioneel.
Groet,
Leobus
Als je toch ziet wat er hier allemaal gemaakt wordt, dan zou je toch denken dat de naam van de site veranderd moet worden in PZBA. De P voor professioneel.
Groet,
Leobus
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Je gaat hopelijk toch niet echt dat rammelrooster voor de 15" woofer monteren?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Prachtig! De tekening van het fineer komt er echt super uit 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik wou het niet zeggenWalt schreef:Je gaat hopelijk toch niet echt dat rammelrooster voor de 15" woofer monteren?
Groetjes Walter
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
thanksFR_Aad schreef:WOW!!
ben nu al sprakeloos
dank uLeobus schreef:Prachtig stukje werk.
Als je toch ziet wat er hier allemaal gemaakt wordt, dan zou je toch denken dat de naam van de site veranderd moet worden in PZBA. De P voor professioneel.
Groet,
Leobus
Nou, kijk, Walt......Haggis loopt hier rond.....en die wil nog wel eens met zijn speeltjes gooien......en in november hopen we een puppy/vriendje voor hem te hebben, en dat vriendje krijgt uiteindelijk een schofthoogte van zo'n 80 cm en gaat ook zo'n 80 kilo wegen.Walt schreef:Je gaat hopelijk toch niet echt dat rammelrooster voor de 15" woofer monteren?
Groetjes Walter
Dus ja, ik heb voor de 15 en de 12 inchers rammelroosters die ik in het front ga zetten. De boel wordt afgewerkt met luidsprekersdoek dus dat zie je straks niet meer.
Wordt er geluisterd dan haal ik het front eraf, dan ben ik er toch bij. Luister ik niet dan gaan het front er weer voor. Als er onverhoopt iets door zo'n driver gaat dan heb ik een groot probleem, want die worden niet eeuwig gefabriceerd natuurlijk.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hoe ga je die ronde stalen roosters dan vastzetten? De traditionele PA klemmen oplossing kan hier niet.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mooie oplossingMechanicalAnimal schreef:Nou, kijk, Walt......Haggis loopt hier rond.....en die wil nog wel eens met zijn speeltjes gooien......en in november hopen we een puppy/vriendje voor hem te hebben, en dat vriendje krijgt uiteindelijk een schofthoogte van zo'n 80 cm en gaat ook zo'n 80 kilo wegen.Walt schreef:Je gaat hopelijk toch niet echt dat rammelrooster voor de 15" woofer monteren?
Groetjes Walter
Dus ja, ik heb voor de 15 en de 12 inchers rammelroosters die ik in het front ga zetten. De boel wordt afgewerkt met luidsprekersdoek dus dat zie je straks niet meer.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
het liefst als volgt:Walt schreef:Hoe ga je die ronde stalen roosters dan vastzetten? De traditionele PA klemmen oplossing kan hier niet.
Groetjes Walter
omdat ik die fineertekening niet achter een frontje wil verstoppen ga ik proberen om onder 4 bouten per driver een soort klemmetje proberen te maken. Op het rooster plak ik dan magneetjes die dan op de klemmetjes vastklikken.
Lukt dat niet dan ga ik ff zien of ik een gewoon frontje ga maken, dan lijm ik de roosters daarop vast, en dan speakerdoek er overheen.
Het liefst heb dus alleen een verwijderbaar rooster voor de drivers omdat ik zoveel mogelijk fineer wil blijven zien.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
liever een rammelrooster dan een stuk gewei of een kilo rubberen Kong door mijn dure Ciare heenZweitse schreef:Mooie oplossing
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Een hond van 80 kg?
Dan mag je de speakers wel met een paar tuien vast zetten, anders loopt hij ze gegarandeerd een keertje om. En dat is niet leuk, weet ik uit evaring. Staat het bovenstuk er eigenlijk los op? Ja? Da's dan nog riskanter.
Groet,
Leobus
Dan mag je de speakers wel met een paar tuien vast zetten, anders loopt hij ze gegarandeerd een keertje om. En dat is niet leuk, weet ik uit evaring. Staat het bovenstuk er eigenlijk los op? Ja? Da's dan nog riskanter.
Groet,
Leobus
