GEWELDIG!mischa72 schreef:Nou, nog een paar picjes dan
De resterende onderpoten:
De laatste bovenkant van de poten wordt gedraaid:
Met dit als resultaat:
Morgen de boorgaten een klein beetje verzinken, draad tappen en de poten zijn klaar.
Van de voetplaten heb ik helaas nog geen update, vermoedelijk tegen het einde van de week wel![]()
Gr. Mischa
Project #2: Vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project #2: Vloerstaander
Tadaaaaaaa

De voetplaten worden geboord en getapt "as we speak", het afwerken ervan zal ergens na het weekend gebeuren.
Groeten,
Mischa
De voetplaten worden geboord en getapt "as we speak", het afwerken ervan zal ergens na het weekend gebeuren.
Groeten,
Mischa
Dit project wordt met de dag leuker. 
Komt er nog vilt of een andere laag onder deze voetjes? (ligt een beetje aan de vloer in je woonkamer natuurlijk)
Komt er nog vilt of een andere laag onder deze voetjes? (ligt een beetje aan de vloer in je woonkamer natuurlijk)
Hoi Mischa,mischa72 schreef:Tadaaaaaaa![]()
Groeten,
Mischa
Ziet er goed uit! Happy as Happy can be
Is dat nu gewoon staal of RVS? In het eerste geval, kun je/wil je er niet even wat olie over spuiten om oxidatie tegen te gaan de komende dagen?
Thx,
Huib
Met de dag leuker??????, grapjas, dit was van dag 1 al een heel leuk projectrho schreef:Dit project wordt met de dag leuker.
Ja, ik plak er nog vilt onder, anders overleeft de vloer het niet, niet dat ik er continue mee ga schuiven of zo, maar toch.
Dit is gewoon staal. Ik zal er thuis wat olie overheen spuiten, ik heb ze namelijk al in een doosje gestopt voor veilig transport naar huis. De pootjes zijn dus vanmiddag al bij mij thuis, de voetplaten zijn geboord en getapt en zullen volgende week ergens worden afgewerkt.hsmeets schreef:Is dat nu gewoon staal of RVS? In het eerste geval, kun je/wil je er niet even wat olie over spuiten om oxidatie tegen te gaan de komende dagen?
Fijn weekend alvast
Groeten,
Mischa
Kon zijn dat je vast tapijt hebt liggen.Ja, ik plak er nog vilt onder, anders overleeft de vloer het niet, niet dat ik er continue mee ga schuiven of zo, maar toch.
hartstikke fijn.
zo gauw je alles in huis hebt hoor ik het wel, dan sta ik snel daarna op de stoep.
Jij ook een fijn weekend!
Huib
zo gauw je alles in huis hebt hoor ik het wel, dan sta ik snel daarna op de stoep.
Jij ook een fijn weekend!
Huib
Een wezenlijk onderdeel van dit project is vandaag gearriveerd: Knuisje zijn pretpakket, de AF-DAC2 in 8-kanaals uitvoering.
Vanmiddag de mallen van de klankborden bij de houtleverancier neergezet om e.e.a. te laten zagen.
Zelf begonnen met het wegwerken van een paar kleine oneffenheden en kiertjes in de kasten zodat het straks na het lakken/spuiten zo strak mogelijk wordt.
Vanmiddag de mallen van de klankborden bij de houtleverancier neergezet om e.e.a. te laten zagen.
Zelf begonnen met het wegwerken van een paar kleine oneffenheden en kiertjes in de kasten zodat het straks na het lakken/spuiten zo strak mogelijk wordt.
Ik dacht dat de dubbeldekkers alleen in Londen reden.hsmeets schreef:Die moet je anders bekend voorkomen......
Zo heb ik er wel 1 gezien in opbouw, nu dus 1 met wat meer gegevens, en de toepassing is al bekend.
KUCH !!!
Er is een gewichtige update:
Volgens mij hebben we nu alles compleet
.
Groeten,
Mischa
Er is een gewichtige update:
Volgens mij hebben we nu alles compleet
Groeten,
Mischa
- MechanicalAnimal
even de losse onderdelen op elkaar gezet. Morgen eens de draadeinden zagen zodat tussen de schijven en plaat ook wat ruimte zit.
Met grote dank aan Mischa!
Met grote dank aan Mischa!
- MechanicalAnimal
laat Man23DS die schone werkplaats maar niet zien.....die krijgt nog een rolberoerte van al die schone werkplekken
dat valt wel mee.ds23man schreef:Aaaaaaargggggggghhhhhhh![]()
Zelfreinigend betonverf........
bij ons kun je van de garage vloer eten.............er ligt genoeg