Aangezien Post Nl nu toch staakt (Wateringen)... komen mijn pakketjes toch niet binnen,dus ik heb even de tijd om rond te kijken voor leuke speakers.
In eerste instantie had ik mijn oog laten vallen op Vifa TC9-FD18/08.Maar ik denk dat een ronde rand om het zo te noemen net even iets mooier staat,vind ik.
Nu had ik goeie recensies gelezen over Tangbang breedbanders.En dat deze in sommige Logitech series zitten!
Er staan een aantal leuke sets op Marktplaats,maar ik vraag mezelf af of dat goeie zijn en of vergelijking met de Vifa's.
De series waar ik naar gekeken heb zijn:Z-506,Z313,X-210.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kom er niet verder mee
Bij voorbaat dank!
