[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Luisteren? Neee, hij heeft met allemaal frees- zaag- en schuurmachines gewerkt... Dan hoor je niets meer toch? Haha, ga er lekker van genieten. Zou ik ook doen!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Vervelen?
volgende stap is toch al bekend?
5.1 was op een van de foto's te zien.
dus voorlopig kan er nog 2 jaar gewerkt worden, maar natuurlijk wel onder het genot van uitermate fijne muziek afgespeeld in de aller hoogste kwaliteit.
volgende stap is toch al bekend?
5.1 was op een van de foto's te zien.
dus voorlopig kan er nog 2 jaar gewerkt worden, maar natuurlijk wel onder het genot van uitermate fijne muziek afgespeeld in de aller hoogste kwaliteit.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
sssttttttttrho schreef:Probeer de vrouw nu nog maar een wijs te maken dat je niet kan strijken. Je kan zelfs een boom vlak strijken, dan lukt een hemd ook wel.
pwoooaarrrr...echt wel...net nog ff op zolder in de bloedhitte de laatste facetjes van de topkast geschuurdrikpost schreef:Mooi zoals je die nerf overal symmetrisch hebt gekregen .
ziet er super uit , volgens mij moet het nu toch wel gaan branden om ze af te maken nu je zo dicht bij bent
alleen nog even met zwarte beits de driveropeningen bijwerken en rondom de voet, daar is door het fineer schuren de verf geraakt met mijn schuurplankje.
thanksavdboom schreef:Echt petje af hoor!
Ook ik reageer neit op alles, maar volg het op de voet. Deze beesten zijn gewoon horney![]()
Welk soort fineer is dit? Het is echt super mooi! Ook hoe je het op de kasten hebt gekregen!!
het fineer is Kuiperflex in Amerikaans notenhout.
PRIJSLIJST
PLAATJE
zal Dre even een PBtje sturen want die is op zijn Termino's ook in de weer geweest met Osmo. Ik wil geen hoogglans/glossy maar weet niet of ik mat of zijdemat moet kiezen.Hifi_goeroe schreef:Tekeningen lopen mooi door van het fineer! Heel benieuwd hoe dat fineer gaat kleuren met de osmo. Even een pic waar de top op de laagkast staat![]()
Inhalen wordt lastig denk ik je gaat nu te snel.
Heel benieuwd hoe dit gaat klinken. Ik nodig mijzelf graag een keer uit (samen met wouter). Kun je daarna bij mij de mk2 beluisteren
ik neig naar mat, ben benieuwd naar zijn overwegingen.
ja leuk man, iedereen is meer dan welkom straks
Ik had mijn werkbank volliggen maar daar moest ik toen echt weer gebruik van maken, dus nog niet aan begonnen uiteindelijkLeon schreef:Het ziet er weer erg mooi uit. Hoever ben je nu eigenlijk met het filter?
Tekeningetje kun je zo bij Geenius opvragen hoor......kost ff wat tijd...maar dan heb je ook wel watgervenja schreef:echt heel mooi, dat zulke grote systemen zo mooi kunnen zijn.
mooi fineer, loopt ook heel mooi door.
jaloers
filters moet nog......RobertD schreef:Bijna klaar? Hoe ver ben je met de filters?
Wat zul jij je vervelen als die af zijn zeg...
enne.....genoeg andere projecten op stapel nog
eens zien of dat streamen iets voor mij is....ben ik in elk geval weken onder de pannen met omzetten naar FLACrho schreef:Vervelen?![]()
Hij gaat, denk ik, best wel weten wat ie gaat doen als ze af zijn. Er naar luisteren lijkt me best wel een tijd-verslindende bezigheid.
let's hope soFR_Aad schreef:Zal wel klussen worden
owja...dat was het...ik heb nog een projectiescherm op zolder waar nog een koof voor moet komen.RobertD schreef:Luisteren? Neee, hij heeft met allemaal frees- zaag- en schuurmachines gewerkt... Dan hoor je niets meer toch? Haha, ga er lekker van genieten. Zou ik ook doen!
kan niet wachten op de eerste tonen van de allereerste CD op de G'sgervenja schreef:Vervelen?
volgende stap is toch al bekend?
5.1 was op een van de foto's te zien.![]()
dus voorlopig kan er nog 2 jaar gewerkt worden, maar natuurlijk wel onder het genot van uitermate fijne muziek afgespeeld in de aller hoogste kwaliteit.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Detailpics van de laatste facetjes 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
netjes ben nbenieuwd naar de foto's compleet met speakers
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dan moet Architect nog wel ff geduld hebben
maar ik doe me best
maar ik doe me best
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
dit zijn de foto's van Dre zijn Termino's voor en na de behandeling met Osmo
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat glimt als een jonge eikel in een herfstbuitje! 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
nice
Geweldig mooi hoe die nerf naar boven komt
Geweldig mooi hoe die nerf naar boven komt
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ds23man schreef:Dat glimt als een jonge eikel in een herfstbuitje!
moet het topic ff doorspitten, weet niet eens welk fineer dat isrikpost schreef:nice![]()
Geweldig mooi hoe die nerf naar boven komt
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 300
- Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het schiet aardig op zo,komen ze toch nog echt af 
Word wel mooi ....
Word wel mooi ....
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
MechanicalAnimal schreef:ds23man schreef:Dat glimt als een jonge eikel in een herfstbuitje!waar haal je ze vandaan.
weten we in een keer toch veel meer over onze ds bestuurder.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
MechanicalAnimal schreef:ds23man schreef:Dat glimt als een jonge eikel in een herfstbuitje!waar haal je ze vandaan.
moet het topic ff doorspitten, weet niet eens welk fineer dat isrikpost schreef:nice![]()
Geweldig mooi hoe die nerf naar boven komt
hetzelfde fineer als jij!
alleen is het hier nog nat.
onderstaande foto is beter.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Tweeters van 400 euro per stuk maar een camera van een paar tientjes... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Je moet dan ook buiten in de herfst fotograferen, liefst na een buitje.......dre schreef:eigenlijk ook een k*t foto.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
yup, ik ga alleen nog steeds niet zeggen wanneer ik denk dat 't zover ismorca schreef:Het schiet aardig op zo,komen ze toch nog echt af
Word wel mooi ....
echt niet wijs........hij heeft het in Huib zijn topic al weer over perzische tapijten en handdoekengervenja schreef:weten we in een keer toch veel meer over onze ds bestuurder.![]()
Kijk, ik had het kunnen weten, man met smaak hedre schreef:hetzelfde fineer als jij!![]()
alleen is het hier nog nat.
onderstaande foto is beter.
en jij hebt dus gekozen voor de ZIJDEMAT variant van Osmo Hardwax.
vast zijn mobieltje, luie drolWalt schreef:Tweeters van 400 euro per stuk maar een camera van een paar tientjes...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAaaaaaaaaaaaads23man schreef:Je moet dan ook buiten in de herfst fotograferen, liefst na een buitje.......dre schreef:eigenlijk ook een k*t foto.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
hop, de onderzijde en de voet van de laagkasten opnieuw in de zwarte kledder gezet. Morgen kan ik de driver-openingen doen.
Eerste 2 foto's zie je het resultaat van het afschuren van het fineer.
en hier zit de verf erop, best spannend klusje zo met dat fineer en een heel dun randje.
Eerste 2 foto's zie je het resultaat van het afschuren van het fineer.
en hier zit de verf erop, best spannend klusje zo met dat fineer en een heel dun randje.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Leuke handdoekjes! Waar haal je die?

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hij is zeker even samen met Ray wezen shoppen bij de Wibra
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het feit alleen al, dat jij weet dat je dat bij de Wibra moet halen, maakt je ook al verdacht.Walt schreef:Hij is zeker even samen met Ray wezen shoppen bij de Wibra![]()
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik ben net nog bij de Wibra geweest, zit hier beneden om de hoek!
Echter als je niks bouwt, heb je ook geen handdoekjes nodig
Groetjes Walter
Echter als je niks bouwt, heb je ook geen handdoekjes nodig
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dus jij bent niet droog achter de oren??????Walt schreef:heb je ook geen handdoekjes nodig![]()
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Haha, tuurlijk wel, de Wibra verkoopt ook normaal formaat handdoeken hoor!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
hannesie schreef:Het feit alleen al, dat jij weet dat je dat bij de Wibra moet halen, maakt je ook al verdacht.Walt schreef:Hij is zeker even samen met Ray wezen shoppen bij de Wibra![]()
Groetjes Walter![]()

