Project #2: Vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project #2: Vloerstaander
Klein intermezzo:
De speakers worden "actief", MiniSharc DSP dan door de AF DAC 2 (8 kanaals uitvoering) van forumlid Knuisje en vervolgens de speakers aansturen met een 6 kanaals versterker op basis van UcD modules. "Conversio" en "Locutus"
Nee geen wortelnoot, was puur voor het spelen met het render programma, het wordt dan dezelfde kleur als de speakers.
De speakers worden "actief", MiniSharc DSP dan door de AF DAC 2 (8 kanaals uitvoering) van forumlid Knuisje en vervolgens de speakers aansturen met een 6 kanaals versterker op basis van UcD modules. "Conversio" en "Locutus"
Nee geen wortelnoot, was puur voor het spelen met het render programma, het wordt dan dezelfde kleur als de speakers.
Re: Project #2: Vloerstaander
<limbo dialect=kirchroa's>
es det den mer hieël schöen wird, wah! want ut kos toch ein par pfenninge.
</limbo>
es det den mer hieël schöen wird, wah! want ut kos toch ein par pfenninge.
</limbo>
Re: Project #2: Vloerstaander
Bestelling is de deur uit. Even wachten of er nog vragen komen en dan produceren 
Re: Project #2: Vloerstaander
Nice, ik heb geen retourvragen gehad en zal vandaag nog eens informeren of ik al een update kan geven.
Re: Project #2: Vloerstaander
Ja, e.e.a. valt best goed in elkaar, slechts een paar kleinigheidjes die ik nog wat moet bijwerken maar niets dat niet met wat schuren en plamuren niet opgelost kan worden.

Okido. Ben benieuwd naar de eerste plaatjes van het gesneden staalmischa72 schreef:Nice, ik heb geen retourvragen gehad en zal vandaag nog eens informeren of ik al een update kan geven.
Re: Project #2: Vloerstaander
At your service. Gisteren aan het einde van de dag binnengekomen:hsmeets schreef:Okido. Ben benieuwd naar de eerste plaatjes van het gesneden staal
Deze plaatjes wegen net geen 15kg per stuk. De gaten zijn aangelaserd
Ik hoop je vandaag nog een update van de schijven te kunnen geven
Groeten,
Mischa
Re: Project #2: Vloerstaander
Geweldig!
Van die redelijk vage foto af te beoordelen is de snijkant van de laser niet eens zo verschrikkelijk ruw!
15Kg? pffff, maar dat is wel goed voor het verlagen van het zwaarte punt.......
'Langs de weg': Wat is dat voor staal dat het zo donker is?
Van die redelijk vage foto af te beoordelen is de snijkant van de laser niet eens zo verschrikkelijk ruw!
15Kg? pffff, maar dat is wel goed voor het verlagen van het zwaarte punt.......
'Langs de weg': Wat is dat voor staal dat het zo donker is?
Re: Project #2: Vloerstaander
Nee, echt niet. Ik weet nu ook wat ze hier met ruw bedoelen: Dat het niet "smooth like a baby's ass" is
.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Re: Project #2: Vloerstaander
Hoi Mischa,
Van zoiets kan ik heel erg blij worden.
Als je collega('s) de boor- & blindgaten netjes centreren zodat de doppen mooi gecentreerd op de uiteinden van de plaat zitten wordt het helemaal 100% top!
Huib
Van zoiets kan ik heel erg blij worden.
Als je collega('s) de boor- & blindgaten netjes centreren zodat de doppen mooi gecentreerd op de uiteinden van de plaat zitten wordt het helemaal 100% top!
Huib
Re: Project #2: Vloerstaander
Heel mooi, die voeten.
(gaat een dweil zoeken om het kweil op te vegen...
)
(gaat een dweil zoeken om het kweil op te vegen...
Re: Project #2: Vloerstaander
weer iets verder, de linker net uit de spanbanden bevrijd en de rechter al een beetje glad geschuurd op de naden.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Project #2: Vloerstaander
Ray doet het op handdoekjes, jij op Perzische tapijtjes.....hsmeets schreef:weer iets verder, de linker net uit de spanbanden bevrijd en de rechter al een beetje glad geschuurd op de naden.
