Dat kan niet kloppen. Echte Italiaanse pizza's zijn maar 15 - 20 cm. Voor Italianen gaat het erom wat er op zit, niet wat er onder zit en meestal eten ze er een stuk of 4 verschillende achter elkaarWowly schreef:Prijzen:
alle small size pizza's 4,5 euro........(25 cm pizza: de maat medium van domino's)
alle italian size pizza's 6,5 euro........(29 cm pizza)
Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik heb alvast een playlist gemaakt op de squeezeserver, met lekkere muziek.
Maar er staan 824 albums op, dus er is nog wel wat te kiezen.
Maar er staan 824 albums op, dus er is nog wel wat te kiezen.
Ik ga antonio meteen bellen!!!!. Ik heb aangegeven dat we dit ieder jaar doen. Mocht het dit jaar goed bevallen dan gaan we het volgend jaar weer proberen. Als er niet voldoende topping is dan zoeken we weer een ander...
@Hans: jummie!!!!!
PS: ik weet niet wie die equipmentlijst zo mooi heeft gemaakt, maar zou hij ook nog tijd hebben de allerlaatste updatejes erbij zetten? Dankudanku
Zo, de auto is geladen met verkoopspullen. Ik breng gewoon wat spullen mee, als er interesse in is, hoor ik het wel 
Same here.mischa72 schreef:Zo, de auto is geladen met verkoopspullen. Ik breng gewoon wat spullen mee, als er interesse in is, hoor ik het wel
En natuurlijk de speakers en de sub die meekomen.
Ik hoop dat Patrick een beetje op tijd is met de FetZilla.
- sander1238
ik neem morgen nog mijn nieuwe phono dude mee, hij werk weleenswaar nog niet, mist een buis wegens defect maar puur om te showen neem ik hem toch mee
tot morgen
sander
tot morgen
sander
oioi mannen: bestellen is pas morgenmiddag hé! Ik snap dat jullie al trek krijgen nu, maar over een aantal uur is het pas zover 
Misschien moeten we ook nog enkele pizzadagen organiseren door het jaar heen, lijkt toch zeker de helft van de motivatie om het komen te zijn.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Ik zit te denken om mijn refmons mee te nemen als backup, mochten er niet genoeg speakers zijn. Wat denken jullie, is dit nodig?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
+1 (met dunne bodem)ray5150 schreef:1 x nummer 114 van 29 cm Aub !
en wat tiramisu als achterna
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zei dat hij ook broodjes heeft. kunnen we ook lunch bij hem bestellen? ik lust wel een broodje zalm met een glas prosecco 
- RobertD
- Contacteer:
Ik neem wel een setje phonodude buizen mee... Neemt er iemand een complete draaitafel mee ? (Rho?)
Mooie dude!
Mooie dude!
Hmmmm, ik denk het, en ik weet dat in principe knuisje ook komt, met DAC uiteraard.
Dan kan ik via de server DSD afspelen.
Als dat ding nu maar bekend maakt op welk IP nummer hij wil functioneren.
Dan kan ik via de server DSD afspelen.
Als dat ding nu maar bekend maakt op welk IP nummer hij wil functioneren.
Marp schreef:Missen er nog zaken op de equipmentlijst![]()
Zie topic
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 18 mei 2013, 2:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer genoeg enkel draaitafels in onderdelen.Ik neem wel een setje phonodude buizen mee... Neemt er iemand een complete draaitafel mee ? (Rho?)
Heeft iemand toevallig stickervellen liggen? Ben die van mij kwijt met de verhuizing volgens mijn haha
Ik neem wel een doos mee Jan, ben er alleen niet om 9 uur