of als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens een 2*1000W PA versterker liggen
Project #2: Vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Project #2: Vloerstaander
neem ik m'n ncore wel mee
of als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens een 2*1000W PA versterker liggen
of als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens een 2*1000W PA versterker liggen
Re: Project #2: Vloerstaander
me wooferke is bang geworden en blijft liever thuis.Henkjan schreef:.....of als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens een 2*1000W PA versterker liggen
Re: Project #2: Vloerstaander
om wat te doen?bvermazen schreef:Even een stuk hardhout multi scoren.
Re: Project #2: Vloerstaander
Vinculum schreef:Lijkt net Twitter zo...
hij/zij die twittert is een......tweeter?
Re: Project #2: Vloerstaander
Ja, laat ik dat hopen want ik heb enkele minuten geleden de nieuwe mid en twitter units besteld.ray5150 schreef:Ik dacht dat Hsmeets een set luidsprekers ging bouwen ?
Re: Project #2: Vloerstaander
6 schroeven om die tweeter vast te zetten, tegen 5 voor de woofert

Re: Project #2: Vloerstaander
Waarschijnlijk is het een langeslag-tweeterray5150 schreef:6 schroeven om die tweeter vast te zetten, tegen 5 voor de woofert![]()
Re: Project #2: Vloerstaander
Ja, bizar, 6 schroeven voor een tweetermischa72 schreef:Waarschijnlijk is het een langeslag-tweeterray5150 schreef:6 schroeven om die tweeter vast te zetten, tegen 5 voor de woofert![]()
Of een heel agressieve
Zouden ze een aandeel hebben in de firma Berner?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Project #2: Vloerstaander
Een zo onbuigzaam mogelijk geheel vormen met de baffle voor het geval er vanuit de behuizing druk op de tweeter wordt uitgeoefend? Om tussen de buitenste montagepunten niet een veel grotere overspanning te hebben dan tussen de binnenste zijn in elk geval meer dan 3 schroeven nodig. Met het dubbele aantal krijg je dan wel een mooie verdeling.hsmeets schreef:wat men zich bij Scan-Speak daar nu bij gedacht heeft is een raadsel.
Re: Project #2: Vloerstaander
Drie vonden ze in Videbaek te weinig. Vier en vijf zien er niet uit samen met de drie schroeven voor de flens.
Re: Project #2: Vloerstaander
.Ja, laat ik dat hopen want ik heb enkele minuten geleden de nieuwe mid en twitter units besteld
Zijn die dan strax ook online te volgen
Re: Project #2: Vloerstaander
hrscharft schreef:.Ja, laat ik dat hopen want ik heb enkele minuten geleden de nieuwe mid en twitter units besteld
Zijn die dan strax ook online te volgenben nu al benieuwd naar de tweetjes die ze de deur uit doen
Re: Project #2: Vloerstaander
Er komt weer beweging in het project.
Houtpakket is klaar:
In afwachting van het pakket had ik een klein hulpstuk gemaakt:
Het is ondoenlijk om alle 8 delen in 1 keer allemaal met elkaar te verlijmen dus gaat het in stapjes. Ik lijm de onder- en bovenkant eerst apart. Daarna lijm ik dan alles samen met de zijwanden. De binnenmaat van het hulpstuk is precies de breedte van de kast.
Moet wel nog droog proefdraaien en misschien links en rechts het hulpstuk nog wat aanpassen.
Houtpakket is klaar:
In afwachting van het pakket had ik een klein hulpstuk gemaakt:
Het is ondoenlijk om alle 8 delen in 1 keer allemaal met elkaar te verlijmen dus gaat het in stapjes. Ik lijm de onder- en bovenkant eerst apart. Daarna lijm ik dan alles samen met de zijwanden. De binnenmaat van het hulpstuk is precies de breedte van de kast.
Moet wel nog droog proefdraaien en misschien links en rechts het hulpstuk nog wat aanpassen.
Re: Project #2: Vloerstaander
Netjes gezaagd. Waar heb je dat laten doen? Of doe je het zelf?
Re: Project #2: Vloerstaander
Bij de plaatselijke HUBO winkel bij ons het dorp, die hebben werkplaats met grote tafelzaag (Robland) en een timmerman in dienst die nauwkeurig werkt. Ik betaal natuurlijk wel ook wat werkplaats uren. Deze keer 75 euro om alles zo met verstekken te laten zagen.
Re: Project #2: Vloerstaander
Nooit gedacht dat ze dat in een HUBO zouden kunnen.
€75 voor het werk alleen? Of is daar het MDF bij inbegrepen (ik mag hopen van wel)?
€75 voor het werk alleen? Of is daar het MDF bij inbegrepen (ik mag hopen van wel)?
Re: Project #2: Vloerstaander
Hangt van de HUBO franchisenemer af. Bij ons in het dorp gelukkig wel. De winkel heeft ook wel ander personeel dat zaagt maar dit soort klussen laat de eigenaar altijd door de timmerman doen.
Nee, was enkel voor het zaagwerk. Was iets van 3 uurtjes werk. 75 euro is op het totaal wat deze speakers gaan kosten peanuts.
Nee, was enkel voor het zaagwerk. Was iets van 3 uurtjes werk. 75 euro is op het totaal wat deze speakers gaan kosten peanuts.
Re: Project #2: Vloerstaander
Ik ken een zaak waar ze ook zo netjes zagen en die doen dat zo goed als gratis. Vandaar dat ik nogal schrik van het bedrag.
Maar ik ken ook wel zaken waar ze een bepaald bedrag per zaagsnede vragen en dan kom je soms ook op minder leuke bedragen uit.
Als het goed gedaan is en je rekent het totaal bedrag van het project uit zal het idd wel meevallen.
Maar ik ken ook wel zaken waar ze een bepaald bedrag per zaagsnede vragen en dan kom je soms ook op minder leuke bedragen uit.
Als het goed gedaan is en je rekent het totaal bedrag van het project uit zal het idd wel meevallen.
Re: Project #2: Vloerstaander
De nieuwe mid- en tweeters units was al voor 750 euro. Straks het spuiten zal nog een 400 a 500 kosten. Dan komen de metalen voeten nog erbij, een 6 kanaals UcD versterker, AF-DAC2 en MiniSharc DSP. Go Figure.rho schreef:Ik ken een zaak waar ze ook zo netjes zagen en die doen dat zo goed als gratis. Vandaar dat ik nogal schrik van het bedrag.
Maar ik ken ook wel zaken waar ze een bepaald bedrag per zaagsnede vragen en dan kom je soms ook op minder leuke bedragen uit.
Als het goed gedaan is en je rekent het totaal bedrag van het project uit zal het idd wel meevallen.
