Aja!!!!rho schreef:De Behringer wordt waarschijnlijk ook door iets anders vervangen.
Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Vraagje : Doe ik tijdens de luisterdag misschien iemand een plezier met een stapel top 40 CD's ?
(ja, voor nop...)
Ik draai ze zelf nooit meer, en de nummers die ik wel leuk vind heb ik al geript.
Bij interesse stuur maar een PB.
Als er meerdere kandidaten zijn, worden ze verdeeld en mogen jullie het onderling uitvechten wie wat krijgt...
(ja, voor nop...)
Ik draai ze zelf nooit meer, en de nummers die ik wel leuk vind heb ik al geript.
Bij interesse stuur maar een PB.
Als er meerdere kandidaten zijn, worden ze verdeeld en mogen jullie het onderling uitvechten wie wat krijgt...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Is je grijze container vol?????ray5150 schreef:Vraagje : Doe ik tijdens de luisterdag misschien iemand een plezier met een stapel top 40 CD's ?
(ja, voor nop...)
Ik draai ze zelf nooit meer, en de nummers die ik wel leuk vind heb ik al geript.
Bij interesse stuur maar een PB.
Als er meerdere kandidaten zijn, worden ze verdeeld en mogen jullie het onderling uitvechten wie wat krijgt...
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Niemand wou ze hebben op Koninginnedag....en weggooien kan altijd nog.... 
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Dan gooi ze maar mijn kant op, mijn dochtertje zal er blij mee zijn.ray5150 schreef:Niemand wou ze hebben op Koninginnedag....en weggooien kan altijd nog....
Gr. Mischa
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
draait jouw dochtertje ook vinyl? ik heb nog wat LP's over die ik nooit meer draai. bv Bad Manners of Abba 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik heb hier nog 600 meter gebruikte schrikdraadlint liggen, wil je dat ook hebben?mischa72 schreef:Abba vind ze wel erg leuk, kan ze bij mij meeluisteren
Neemt namelijk nogal wat ruimte in in de grijze container!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Nee dank je, sinds de achterburen hun (dieren)tuin hebben "beveiligd" met schrikdraad, heb ik het niet meer nodig. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
is die in elk geval voor jouw kleine meidmischa72 schreef:Abba vind ze wel erg leuk, kan ze bij mij meeluisteren
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Als ik 'm een beetje veilig kan transporteren zal ie wel meekomen naar Breda.renderman schreef:Mijn UCD2K staat tot je beschikking! Hoe de sub eruit zit maakt me verder niet zoveel uit hoor. Verder is er vast wel iemand die je kan helpen met het afregelen
We zullen zien.meanman64 schreef:Aja!!!!rho schreef:De Behringer wordt waarschijnlijk ook door iets anders vervangen.
Misschien iets dat wat minder power heeft maar waarmee ik ook de fronts kan filteren en het sub-laag er af kan halen.
Maar dat zijn echt nog maar ideetjes de ik heb. Nog niks concreet.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Wat zie ik nu, buizen voedingsstabilisatoren bij solid state eindversterkerplakken? In ieder geval origineel.Kappa7 schreef:Mogelijk heb ik toch een versterker bij me.
groet,
Aat
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Als eventueel behoefte is aan een ta2024 dan kan ik em meenemen
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Breda aanbieding: als je in Breda een MiniDSP UMIK-1 meetmicrofoon koopt, stort ik voor elke daar verkochte microfoon €5 in de pot.

- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Daudio houdt een markplaatsje op de luisterdag van test units die we kort gebruikt hebben ter evaluatie en dus nog zo goed als nieuw. We zullen ze aanbieden met een mooie korting. Het gaat allemaal om luidspreker paren:
- AMT tweeter van Beyma TPL150 (inclusief hoorn indien gewenst).
- AMT tweeters van Hygeia, de RT-5003 en de RT-2002
- Planar midrange B&G NEO 8s
- Gradient midwoofer AXT-06
- Audio Technology 18 H 52 17 06 SD I (met Thiele/Small parameters opgemeten).
- AMT tweeter van Beyma TPL150 (inclusief hoorn indien gewenst).
- AMT tweeters van Hygeia, de RT-5003 en de RT-2002
- Planar midrange B&G NEO 8s
- Gradient midwoofer AXT-06
- Audio Technology 18 H 52 17 06 SD I (met Thiele/Small parameters opgemeten).
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moet je vooraf bestellen/je intentie uitspreken? Of kun je ter plekke beslissen?Juoigâ schreef:Breda aanbieding: als je in Breda een MiniDSP UMIK-1 meetmicrofoon koopt, stort ik voor elke daar verkochte microfoon €5 in de pot.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Heb je linkje naar een website van deze tweeter, Ik kan namelijk alleen de RT-5001 en RT-5002 vinden.Daudio schreef:Daudio houdt een markplaatsje op de luisterdag van test units die we kort gebruikt hebben ter evaluatie en dus nog zo goed als nieuw. We zullen ze aanbieden met een mooie korting. Het gaat allemaal om luidspreker paren:
- AMT tweeters van Hygeia, de RT-5003
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik denk dat HJ nog wel een plekje vrij heeft in die sloep van hem voor een paar van dit soort micjesIvo schreef:Moet je vooraf bestellen/je intentie uitspreken? Of kun je ter plekke beslissen?Juoigâ schreef:Breda aanbieding: als je in Breda een MiniDSP UMIK-1 meetmicrofoon koopt, stort ik voor elke daar verkochte microfoon €5 in de pot.
Gr. Mischa
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik neem een doos met mics mee, is die nog niet op, dan kun je ter plekke beslissenIvo schreef:Moet je vooraf bestellen/je intentie uitspreken? Of kun je ter plekke beslissen?Juoigâ schreef:Breda aanbieding: als je in Breda een MiniDSP UMIK-1 meetmicrofoon koopt, stort ik voor elke daar verkochte microfoon €5 in de pot.
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik weet ook niet waar deze tweeter gebleven is. Bijgaand heb je de datasheet.Zweitse schreef:Heb je linkje naar een website van deze tweeter, Ik kan namelijk alleen de RT-5001 en RT-5002 vinden.Daudio schreef:Daudio houdt een markplaatsje op de luisterdag van test units die we kort gebruikt hebben ter evaluatie en dus nog zo goed als nieuw. We zullen ze aanbieden met een mooie korting. Het gaat allemaal om luidspreker paren:
- AMT tweeters van Hygeia, de RT-5003
- Bijlagen
-
- RT-5003.pdf
- (167 KiB) 190 keer gedownload
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Aargh het is alweer bijna 18 mei... zoals sommigen wellicht al hadden opgemerkt is het verdacht stil op mijn Les Courbes topic.. de voortgang is bijzonder laag op dit moment. Ik heb het toch weer voor elkaar gekregen om de agenda volledig vol te laten lopen.. op zijn vroegst zal ik in de zomer weer verder gaan met dit project. Ik probeer er zaterdag nog wel even bij te zijn.. maar dan zonder speakers..
Ik hoop dat ik ze in 2014 wel kan laten horen 
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Jammer, we zullen maar geduld moeten hebben. Ik vermoed dat dat het meer dan waard zal zijn als je ze volgend jaar dan eindelijk komt demonstreren!
Wowly, ik heb het topic doorgespit op zoek naar een lijstje met alle aangemelde spulletjes, maar die kon ik niet vinden. Is het wellicht handig om er eentje toe te voegen aan één van de eerste posts in dit topic?
Aan de commercieel actieven die filtercomponenten verkopen:
is er iemand die zaterdag een voordelig setje van twee spoelen van 2,7 mH zou kunnen meenemen? Het mogen kernspoelen zijn en de weerstandswaarde ligt idealiter rond 1 ohm. De JANTZEN-2259 met een weerstand van 1,26 zou bijvoorbeeld prima zijn, maar ook een JANTZEN-2295 met een weerstand van 0,53 ohm zou prima kunnen.
Wowly, ik heb het topic doorgespit op zoek naar een lijstje met alle aangemelde spulletjes, maar die kon ik niet vinden. Is het wellicht handig om er eentje toe te voegen aan één van de eerste posts in dit topic?
Aan de commercieel actieven die filtercomponenten verkopen:
is er iemand die zaterdag een voordelig setje van twee spoelen van 2,7 mH zou kunnen meenemen? Het mogen kernspoelen zijn en de weerstandswaarde ligt idealiter rond 1 ohm. De JANTZEN-2259 met een weerstand van 1,26 zou bijvoorbeeld prima zijn, maar ook een JANTZEN-2295 met een weerstand van 0,53 ohm zou prima kunnen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hallo Martijn,
Ik heb hier nog een setje NIEUWE Intertechnik 2.7mH 1.0mm diameter draad spoelen met luchtkern, weerstand 0.93 ohm volgens de site van Intertechnik.
Bij interesse doe even een PB voor prijs etc.
Verder ben ik het met Martijn eens dat we eigenlijk wel een lijstje met apparatuur hebben om te voorkomen dat er straks bijv. te weinig speakers of te weinig bronnen zijn.
Groetjes Walter
Ik heb hier nog een setje NIEUWE Intertechnik 2.7mH 1.0mm diameter draad spoelen met luchtkern, weerstand 0.93 ohm volgens de site van Intertechnik.
Bij interesse doe even een PB voor prijs etc.
Verder ben ik het met Martijn eens dat we eigenlijk wel een lijstje met apparatuur hebben om te voorkomen dat er straks bijv. te weinig speakers of te weinig bronnen zijn.
Groetjes Walter
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hallo Lui .
Ik kom ook even gedag zeggen ,ik heb helaas niets om te demonstreren maar ik ben heel benieuwd naar jullie creaties.
gr Rik
Ik kom ook even gedag zeggen ,ik heb helaas niets om te demonstreren maar ik ben heel benieuwd naar jullie creaties.
gr Rik
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Voor mij is Breda nét iets te ver weg. Het lijkt me wel dé luisterdag van het jaar...
